Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kidd skrev:Det virker som en fint konstellation, at kører noget fullbody og noget cardio ved siden af. Dog ville jeg droppe ideen kun at spise vitaminpiller, og spise noget grønt oven i det. Det mætter og er meget bedre vane at få opbygget, end blot at hugge piller ned for at for få sine vitaminer.
Samtidig er der ikke noget galt med komplekse kulhydrater, så længe du stadig er i kcal underskud. Personligt oplever jeg at en smule kulhydrater hjælper meget ved styrketræning.
Fedtet ville jeg forsøge at varierer mine kilder. Ikke at de olier du nævner er dårlige, men nødder, avocado, fisk osv. er også gode kilder. Variation kan være en stor hjælp.
'

FreezY skrev:1050 kcal om dagen? Lyder af meget meget lidt, og i sær hvis du vil til at styrketræne.

NID skrev:Jeg synes det her er helt skudt i hovedet. Tendenserne i det du skriver ser sygelige ud imo.
Hvor gammel er du? Højde? Vægt? Dreng/pige?

NID skrev:Du vil starte på 1000kcal om dagen - hvad vil du så gøre når kroppen vænner sig til det og vægten står stille?
Hvor vil du få de vitale mikronæringsstoffer fra? Det får du absolut ikke igennem shakes.
Hvorfor vil du hellere have flydende kost i stedet for almindelig næringsrigt kost?
Hvad vil du gøre når du får carb-cravings?
Et grundprincip i en sund kost er variation, det har du intet af, du har ikke engang grundelementerne på plads.
Jeg vil på det kraftigste anbefale at du skal "suck it up" og gør tingene på den rigtige måde, spis rigtigt mad. Det er slet ikke så svært, når man lige kommer i gang, trust me - har selv været det igennem for nogle år siden (100kg til 75kg).

TonZzerDK21 skrev:6. Det lidt paradoksalt, at du skriver " den rigtige måde". DER FINDES INGEN RIGTIG MÅDE. Husk lige det. Det findes bedre måder og dårligere måder

flamingopikken skrev:TonZzerDK21 skrev:6. Det lidt paradoksalt, at du skriver " den rigtige måde". DER FINDES INGEN RIGTIG MÅDE. Husk lige det. Det findes bedre måder og dårligere måder
Og din er uden tvivl en af de dårligere.
Din forskruede opfattelse af carbs, mikronæringsstoffer og optagelse af fødevarer er helt hen i vejret. At leve på proteinshakes, mandelolie-shots og vitaminpiller er direkte latterligt.
Jeg gætter mest af alt på at du bare troller.

phlipperen skrev:Må jeg være lidt nysgerrig...
Hvor lang tid bruger du på en træningsdag? Jeg kan se at han mener at det skulle tage 1½time. Men bare de tre første øvelser på din bænkdag tager mig 1½ time.

drezc skrev:Hold da helt op en lorte diæt, det må du for guds skyld ikke begive dig ud i.

TonZzerDK21 skrev:Har du måske prøvet denne diæt? Eller kender du nogen som har? For jeg kender absolut ingen.

Kidd skrev:TonZzerDK21 skrev:Har du måske prøvet denne diæt? Eller kender du nogen som har? For jeg kender absolut ingen.
Det er det bedste argument jeg nogensinde har hørt, uanset set kontekst.

awesome skrev:Fuck det...jeg stemmer for.
Men så skal du også lave en logbog. Og den skal ikke være som ham Juice-gutten der aldrig vendte tilbage selvfølgelig.(vi håber han er i live)
Disclaimer: Jeg tager på ingen måde hensyn til nogen helbredsmæssige aspekter i mit svar. Jeg vil bare gerne se om det lykkes dig

Kidd skrev:TonZzerDK21 skrev:Har du måske prøvet denne diæt? Eller kender du nogen som har? For jeg kender absolut ingen.
Det er det bedste argument jeg nogensinde har hørt, uanset set kontekst.

phlipperen skrev:Må jeg være lidt nysgerrig...
Hvor lang tid bruger du på en træningsdag? Jeg kan se at han mener at det skulle tage 1½time. Men bare de tre første øvelser på din bænkdag tager mig 1½ time.

Kudos skrev:phlipperen skrev:Må jeg være lidt nysgerrig...
Så holder du immervæk nogle lange pauser.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 122 gæster