Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 797
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 794

Følg bodybuilding.dk på

Mangler hjælp til at komme igang (Ribe)

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Jeg er en gut på 39 år, der rigtig godt kunne tænke sig at træne hardcore, men er bange for at gøre det hele forkert da jeg aldrig rigtig har trænet.
Jeg er 175 høj og vejer 105 kg ... har taget omkring 15 kg. på på bare et år :twisted: Her hvor jeg bor (lidt uden for Ribe) ligger der et lille center ovre i idrætshallen og der havde jeg tænkt mig at træne.
Mit mål er at komme ned på omkring 90 kg. men samtidig også opbygge mine muskler.
Jeg søger derfor et program både til trænningen med også til Kosten.
Håber i kan hjælpe mig med at være fit før fyrre :)
Hvis nogle af jer bor i nærheden af Ribe, ville jeg gerne betale for 1 time eller 2 hvor i kunne sætte mig ind i maskinerne mm.

Glædelig jul.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

I dit trænings center, er det mulighed for andet end maskiner?

jeg vil gå ind kig under "begynder forum" og læse den fil der hedder "newbie et eller andet"..

Læs den 5 gange igennem!

Du kommer længere hvis du selv sætter dig ind i kosten og træningen.. Plus det også er sjovere!

Jeg kan persobligt godt lide Intermitting fasting og deres metode med kost.. Evt. Google det!
Kort: man faster 16 timer om dagen (hvor man ikke spiser) og så spiser man i 8 timer.. F.eks fra 11-19 hvor man spiser, og så faster man fra 19-11..

Der er mange måder at gøre det på! Find det du synes bedst om! Om det er bodybuilding metoden(spis +6 måltider og tælle alle kalorier) eller Intermitting fasting, eller 5:2 kuren.. Whatever, find noget du synes lyder tiltalende og hold dig til det..
Styrketræn 2-3 gange om ugen og smid eventuelt lidt motionsløb eller andet ind.

Reputation point: 60

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster