Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1454
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1452

Følg bodybuilding.dk på

Mangler nogle fødevarer til min kostplan.

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej alle sammen.
Jeg skal nu til at køre Elliott Hulse's kostplan som i kan se her i en af hans videoer: http://www.youtube.com/watch?v=3gicPn3nAPQ

For at gøre det enklere vil min kostplan se således ud:

Billede

Udover det så træner jeg alle dage i ugen og min Trænings plan består af
5-split program hvor når 5 trænings pass' er om så starter den forfra. Det ser sådan ud:
Dag 1: Bryst og mave. dag 2: Ryg og legmuskel. dag 3: Skuldere og mave. dag 4: Triceps + Biceps og
dag 5: Ben + lowerback.

I øvrigt så vejer jeg 76(har cutter i 3 uger og tabt mig 10kg) og så skal jeg bulke i 20-30dage. Men når jeg er færdig så vil jeg gå over på den her plan som jeg lige beskrev.
Mit spørgsmål er så:
Hvilke varer / ting burde jeg spise i de dage. Synes ikke det er så nemt at opstille en ordenlig kostplan efter de ting og der er måske nogle der kunne smide nogle gode ideer til hvad jeg burde spise de forskellige dage.

Er folk interesseret i noget så bare spørg. Måske burde jeg starte at logge? hm..

Har i ris eller ros så smid det også i kommentaren!

På forhåndt tak, og STAY FIT!

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 160.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Elliott nævner noget om et træningsprogram i sammenhæng med det link du henviser til, men har ikke kunne finde det. Er din måde at inddele din træning på taget fra ham eller er det noget du selv er kommet frem til :-) ?
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: 9530 Støvring

Træner her: Fitness World Aalborg
SPH GYM

Logbog: Vis logbog

MChristensen skrev:Elliott nævner noget om et træningsprogram i sammenhæng med det link du henviser til, men har ikke kunne finde det. Er din måde at inddele din træning på taget fra ham eller er det noget du selv er kommet frem til :-) ?

Ååeeey MChristiansen.
Han hentyder til en af hans streng training programs som han har uploadet en masse af.
- Det essentiel i hans træning er at opdele træning i styrke træning som alt for tung bænkpres, squat, dødløft. Og så gå over til bodybulding ved at tage fx overhead presses med (6-10 gentagelser) så det er intet specielt ved hans programer.

Så for at svare på dit spørgsmål, det er MIT EGEN program, som dog tager udgangspunktet i at jeg kører de 3 tunge øvelser før jeg går over til BB i min trænings pass' (;

Styrkeliste

Bumb!

Styrkeliste

Hvorfor en hel dag uden mad :O ? det sænker dit metabolisme helt vildt.... ville da æde gulerødder eller et eller andet for at holde kroppen igang.. mindst hver 6. time... eller er jeg helt gal på den ? Hvad med isolat protein pulver ?
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 55.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 105.00

FleurPenter skrev:Hvorfor en hel dag uden mad :O ? det sænker dit metabolisme helt vildt.... ville da æde gulerødder eller et eller andet for at holde kroppen igang.. mindst hver 6. time... eller er jeg helt gal på den ? Hvad med isolat protein pulver ?

Hej FleurPenter.
Det handler om at efter have kørt 2 anabolske dage er din Vækst hormon helt i toppen og derfor selvom du ikke indtager noget mad (protein shake efter træning er ok) så er din krop i fuld gang med at genopbygge muskler fra de andre dage plus onsdag.
- det resulterer i at kroppen går ind og søger energi i fedtet.
Sjovt nok kører man 2 low carb og low fat dage bagefter for at få kroppen til at forstå at det altså fedt der skal væk og det nu! haha

Det var den korte idiot forklaring jeg lige umildbart kunne komme med efter have set videoen par gange.
Jeg håber at du forstår hvad jeg mener og at jeg ikke har skrevet noget sludder.

Hilsen theHe

Styrkeliste

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster