Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Smeden skrev:Jo, det kan du sådan set roligt gøre, som sagt er det jo en temmelig god og sundhedsorienteret plan.
Du må bare regne med at planer er individuelle, så når du ikke har taget højde for din individuelle forbrænding kan den her ligeså vel gøre dig fed som den kan gøre dig tynd.

Smeden skrev:Sådan helt basalt, så vil du tage vægt på hvis du spiser mere energi end du forbrænder, og hvis du samtidigt træner vil en fornuftig del af denne vægt være muskler (afhængig af energioverskuddets størrelse).
Den plan er nok lavet til en der vil tabe sig, siden den umiddelbart ikke kan indeholde meget mere end 2500 kcal. Hvis nu du bruger 3000kcal om dagen, vil du også tabe dig ca et halvt kilo om ugen. Hvis du derimod kun bruger 2000kcal om ugen, vil du tage på. Det står og falder med dit aktivitetsniveau og din størrelse.
Hvis ikke du har helt fat i det med kcal og den slags, kan du læse den artikel jeg har i min signatur.

Smeden skrev:Det er jo det jeg ikke vedKommer an på hvor mange energi du bruger, og også hvor meget energi der er i planen.
Du kan jo prøve ad i en uges tid, hvor du vejer dig og ser hvad der er sket.

Smeden skrev:Hvad du gør med den? Du spiser den vel.

Smeden skrev:Shak..? Altså proteinpulver?
Jeg vil foreslå at du smider en proteinshake ind umiddelbart efter træning. 30g proteinpulver og 50g druesukker skulle gøre det.

Smeden skrev:Hvorfor søren vil du spise 77g til morgenmad?
Og hvorfor netop 38.5g før træning?
Jeg mener, hvorfor netop de tal?
IMO kan du nøjes med proteinpulver til morgenmad og efter træning. Måske lige en sjat før træning også, hvis det er med den på.

Smeden skrev:Du mener at man skal have 2 g proteinpulver pr kg kropsvægt? Det skal man ikke. Man skal derimod have 2 g protein pr kg kropsvægt, dvs inklusiv proteinet fra ens almindelige mad.

Agger004 skrev:Okay. Det vil sige jeg ikke skal have fordelt dem om dagen? det er nok med jeg indtager inden jeg skal træne og efter?
Plus det som står i min kost?

Smeden skrev:De 2g/kg er inklusiv kosten, så du er sikkert fint tjent med at nøjes med pulver til morgenmad og efter træning.

Smeden skrev:De 2g/kg er inklusiv kosten, så du er sikkert fint tjent med at nøjes med pulver til morgenmad og efter træning.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster