Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

caps-iii skrev:Hvorfor vil du cutte? Jeg synes du bør fokusere på at bygge noget masse på den spinkle krop!

thiel skrev:caps-iii skrev:Hvorfor vil du cutte? Jeg synes du bør fokusere på at bygge noget masse på den spinkle krop!
i know, men jeg havde i et stykke tid ikke trænet, og som du kan se på billed 1 var jeg halv buttet. Så for ligesom at starte på en frisk bestemte jeg mig for at cutte, ved godt jeg er mega spinkel men det er også slut med at cutte nu

KK+- skrev:thiel skrev:caps-iii skrev:Hvorfor vil du cutte? Jeg synes du bør fokusere på at bygge noget masse på den spinkle krop!
i know, men jeg havde i et stykke tid ikke trænet, og som du kan se på billed 1 var jeg halv buttet. Så for ligesom at starte på en frisk bestemte jeg mig for at cutte, ved godt jeg er mega spinkel men det er også slut med at cutte nu
ikke for noget, men du er overhovedet ikke i nærheden af at være bare en smule halvbuttet eller det der ligner på nogen af de billeder der. du er tynd, så byg du bare noget masse påog velkommen til!

. Kunne godt have presset en mere op, men nok ikke med helt acceptapel teknik

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster