Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1255
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1252

Følg bodybuilding.dk på

Misforståelser og usikkerhed

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hello fellow BB'ers :8

Ja, som overskriften lyder. Herinde kan man skrive ofte misforståede ting, som gør en sur, eller som man vil fortælle andre, så de ikke selv går rundt og fejlagtigt tror, at noget forkert er sandt. Samtidig kan man, hvis man er usikker på nogle småting, også skrive herinde i stedet for at oprette et nyt topic. Så håber jeg, at der kommer rigtig godt skub i! =P~

Jeg vil godt lægge ud

Ja, for det første. Nej, man får ikke en lille pik af AS. Det er nosserne, der skrumper, og undersøgelser tyder på, at de i nogle tilfælde kan vokse tilbage til normal størrelse efter endt kur. Så nej, fordi at den store fyr i dit center har en lille pik, betyder det ikke, at han er på steroider.

Nej, det er ikke kun for udseendets skyld (I flere tilfælde slet ikke) at man træner. Jeg er ligeglad, om du synes, at Coleman er grim, fordi han er så stor. Det er en konkurrencesport som alle andre, og det er sgu svært at forklare folk, der ikke træner.

Sidst men ikke mindst. Bodybuilders behøver ikke være dumme! Hvorfor fanden går folk og tror det? Ja, det er nærmest alment accepteret, at folk der træner, gør det, fordi de har brug for en potensforlænger. Det irriterer mig grænseløst. Personligt kender jeg mange, der mener det. Men jeg er af den opfattelse, at de selv er for dovne til at træne, men alligevel ville ønske, at de var større og stærkere, og derfor ser det som eneste løsning, at rakke lidt ned på folk, der træner. Lidt a la ræven og rønnebærrene, bortset fra at ræven godt kan nå bærrene, men bare er et dovent lortedyr.

Ps. Søgte i forum, men fandt ingen lignende tråd, og kan heller ikke huske at have set en (Udover artiklen om myter, men det er slet ikke det samme imo)

Forresten! Dette giver jo også jer mulighed for at rette på mig (eller andre) hvis man tror, man går rundt med en misforståelse, som man kun selv har forstået, der viser sig at være forkert. Lad os lige finpudse hinandens viden, please! :hihi:
Mål om fremtiden (ubestemt tid):
Bænk; 150 ][ Squat; 200 ][ Dødløft; 200
Vægt (lean) med en højde på 190: 90kg

Reputation point: 0

Geografisk sted: Farum

Træner her: Fitness World Farum

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 165.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Der er en tråd omhandle skrøner :dance:
Brugeravatar

Geografisk sted: Sæd

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Dødløft: 125.00

Kostplan: Vis kostplan

Så det, som skrives herinde, kan altså betragtes som evige sandheder, som alle i bund og grund bør kunne være enige om?

- i så fald kunne dette topic blive meget kort..

(Hvis det ikke fremgår fra ovenstående, så kan jeg ikke helt se formål med topic - det virker lidt "Sig din mening om forskellige ting, som var din mening rene sandheder"-agtigt)
Mark Dugdale: "What's up with all these guys doing like 15 reps?"
Dorian Yates: "It's more like maintaining, I think.."
Brugeravatar

Geografisk sted: Norring

Omerta skrev:Så det, som skrives herinde, kan altså betragtes som evige sandheder, som alle i bund og grund bør kunne være enige om?

(Hvis det ikke fremgår fra ovenstående, så kan jeg ikke helt se formål med topic - det virker lidt "Sig din mening om forskellige ting, som var din mening rene sandheder"-agtigt)

Det skulle nu mere betragtes som et topic for skrøner, som der desværre allerede er, så der er vist ikke meget fidus i dette topic..
Mål om fremtiden (ubestemt tid):
Bænk; 150 ][ Squat; 200 ][ Dødløft; 200
Vægt (lean) med en højde på 190: 90kg

Geografisk sted: Farum

Træner her: Fitness World Farum

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 165.00

Tregub0502 skrev:
Omerta skrev:Så det, som skrives herinde, kan altså betragtes som evige sandheder, som alle i bund og grund bør kunne være enige om?

Det skulle nu mere betragtes som et topic for skrøner, som der desværre allerede er, så der er vist ikke meget fidus i dette topic..

Syntes du skal skrive nogen af de overstående skrøner i det emne der hedder skrøner :)
Brugeravatar

Geografisk sted: Sæd

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Dødløft: 125.00

Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster