Ja, som overskriften lyder. Herinde kan man skrive ofte misforståede ting, som gør en sur, eller som man vil fortælle andre, så de ikke selv går rundt og fejlagtigt tror, at noget forkert er sandt. Samtidig kan man, hvis man er usikker på nogle småting, også skrive herinde i stedet for at oprette et nyt topic. Så håber jeg, at der kommer rigtig godt skub i!
Jeg vil godt lægge ud
Ja, for det første. Nej, man får ikke en lille pik af AS. Det er nosserne, der skrumper, og undersøgelser tyder på, at de i nogle tilfælde kan vokse tilbage til normal størrelse efter endt kur. Så nej, fordi at den store fyr i dit center har en lille pik, betyder det ikke, at han er på steroider.
Nej, det er ikke kun for udseendets skyld (I flere tilfælde slet ikke) at man træner. Jeg er ligeglad, om du synes, at Coleman er grim, fordi han er så stor. Det er en konkurrencesport som alle andre, og det er sgu svært at forklare folk, der ikke træner.
Sidst men ikke mindst. Bodybuilders behøver ikke være dumme! Hvorfor fanden går folk og tror det? Ja, det er nærmest alment accepteret, at folk der træner, gør det, fordi de har brug for en potensforlænger. Det irriterer mig grænseløst. Personligt kender jeg mange, der mener det. Men jeg er af den opfattelse, at de selv er for dovne til at træne, men alligevel ville ønske, at de var større og stærkere, og derfor ser det som eneste løsning, at rakke lidt ned på folk, der træner. Lidt a la ræven og rønnebærrene, bortset fra at ræven godt kan nå bærrene, men bare er et dovent lortedyr.
Ps. Søgte i forum, men fandt ingen lignende tråd, og kan heller ikke huske at have set en (Udover artiklen om myter, men det er slet ikke det samme imo)
Forresten! Dette giver jo også jer mulighed for at rette på mig (eller andre) hvis man tror, man går rundt med en misforståelse, som man kun selv har forstået, der viser sig at være forkert. Lad os lige finpudse hinandens viden, please!