Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

maxb skrev:Jo mega!
Jeg har tænkt mig at følge iforms 26 ugers træningsplan ( http://www.iform.dk/Crosslink.jsp?d=799&a=2680 ), så altså hyppigheden stiger! Starter lige stille ud, for at være sikker på ikke at få skader osv!
Du kender ikke til Soniclink problemet?

'JensL: Oprindeligt havde jeg et mål på omkring 3:30, men det var til Århus Marathon, som jo desværre er nedlagt, så jeg ved ikke helt hvad mit mål er mht. tid - det er jo et noget hårdere marathon jeg begiver mig ud i!

Kæmperen skrev:Damn it.
Løb du godt 2,5 km. på stranden?
Det er en rigtig dejlig rute! Løb den 9 gange om ugen for et par år siden - der virkede rigtig godt!
maxb skrev:Kæmperen skrev:Damn it.
Ja, 3 kmDet er en rigtig dejlig rute! Løb den 9 gange om ugen for et par år siden - der virkede rigtig godt!

Kæmperen skrev:maxb skrev:Kæmperen skrev:Damn it.
Ja, 3 kmDet er en rigtig dejlig rute! Løb den 9 gange om ugen for et par år siden - der virkede rigtig godt!
Wow.
Crazy mofo
Men jeg vil smutte i seng nu! Nat nat for denne gang!
maxb skrev:Kæmperen skrev:maxb skrev:Kæmperen skrev:Damn it.
Wow.
Crazy mofo
Det tager jeg umiddelbart som et komplimentMen jeg vil smutte i seng nu! Nat nat for denne gang!

- kæft et lortevejr!!!

Men hold da kæft et vejr at løbe i! Strid modvind de første 4 km'er, og så regn og en halv pelikans blæst i fjæset 

Så skulle tempoet også lige lidt ned bagefter, hehe...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster