Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1649
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1646

Følg bodybuilding.dk på

Mit ligevægt indtag?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej bodybuilding´s bruger!

Vil gerne finde mit ligevægt indtagelse. Har en kost plan som jeg har kørt i ca 10 månder nu for at tabe mig, hvilket er gået meget gået. Tabt ca 24 kg og beholdt synse jeg selv en del muskler :lol: Nu kunne jeg godt tænke mig at finde mit ligevægt indtagelse snart så jeg ved at jeg kan holde den ved lige og evt snart tænke på at bulke. Ved med den kost jeg har nu ligger jeg på ca 2000-2100 kcal. og så er spørgmålet skal jeg bare stige den med 500? og se om en uge om den har rykket sig? og justere efter det? skal lige sige ved ikke havd jeg har tabt og ugen eller hver månden, jeg valgte ikke at tænke på vægten og sætte mig en dato istedet for.

Lidt informationer:

Højde 180cm
Vægt 74kg

Træner 3 dag og en dag fri.
1-bryst/Becips
2-Ben-skuldre-nak
3-Ryg-trecips
Løber hver anden dag. skiftes med Interval og lange distancerer. Interval= 3 km (ca 14 min) Lang= 10 km (ca 55 min)
Cirkel træning hver Tirsdag. (ingen maskiner ) :lol:
Træning- 4 sæt 8 gentagelser 4 øvelser. (undtagen Biceps og trecips 3 øvelser)
På forhånd tak!
And when you tune to this state of mind, all your inner abilities will be effortless and forever yours....
A modern runway for higher acomplishment!
This moment, this second; your life is an olympian sunrise....

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 120.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

xxMartinxx skrev:Hej bodybuilding´s bruger!

Vil gerne finde mit ligevægt indtagelse. Har en kost plan som jeg har kørt i ca 10 månder nu for at tabe mig, hvilket er gået meget gået. Tabt ca 24 kg og beholdt synse jeg selv en del muskler :lol: Nu kunne jeg godt tænke mig at finde mit ligevægt indtagelse snart så jeg ved at jeg kan holde den ved lige og evt snart tænke på at bulke. Ved med den kost jeg har nu ligger jeg på ca 2000-2100 kcal. og så er spørgmålet skal jeg bare stige den med 500? og se om en uge om den har rykket sig? og justere efter det? skal lige sige ved ikke havd jeg har tabt og ugen eller hver månden, jeg valgte ikke at tænke på vægten og sætte mig en dato istedet for.

Lidt informationer:

Højde 180cm
Vægt 74kg

Træner 3 dag og en dag fri.
1-bryst/Becips
2-Ben-skuldre-nak
3-Ryg-trecips
Løber hver anden dag. skiftes med Interval og lange distancerer. Interval= 3 km (ca 14 min) Lang= 10 km (ca 55 min)
Cirkel træning hver Tirsdag. (ingen maskiner ) :lol:
Træning- 4 sæt 8 gentagelser 4 øvelser. (undtagen Biceps og trecips 3 øvelser)
På forhånd tak!

hvad er det du laver får at få tyrenak, farmers walk?

Reputation point: 0

Kostplan: Ingen kostplan

xxMartinxx skrev:Ved med den kost jeg har nu ligger jeg på ca 2000-2100 kcal. og så er spørgmålet skal jeg bare stige den med 500? og se om en uge om den har rykket sig? og justere efter det?

Ja, ja og ja.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Lidt offtopic, men forstår ikke dit valg af split. Ikke for at hakke eller noget, undrer mig bare.

En dag med bryst/biceps. Laver du så 5 øvelser til hver, eller smutter du bare fra centeret efter 20min træning?

Dagen efter træner du skulder. Men hvordan træner du bryst på 1.-dagen, uden at træne skulder? De fleste øvelser til bryst/triceps rammer jo også skulderen, så jeg ville inkludere det i samme dag.

Det samme dagen efter - der træner du triceps, men igen hvordan træner du bryst uden at træne triceps? Du kommer jo til at ramme samme muskel 2 dage i træk hele tiden, ved at køre det på den der måde.

Du træner også nakke dagen før ryg, men mange rygøvelser går også lige i tyrenakken.

Reputation point: 10

Du behøves ikke nødvendigvis stige med 500 kcal, 1-200 kcal kan gøre det, i form af at du stille og roligt introducerer kroppen for flere carbs, hvorefter du f.eks. én gang ugentligt revurderer hvordan det står til, herefter kan du enten introducere flere carbs, eller vente et par uger, hvor kroppen vænner sig til mængden. På den måde opnår du lean gains, og du vil højst sandsynlig opleve at du taber dig i starten, evt. ryger der også lidt fedtmasse hvilket jo bare er positivt :)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 180.00
- Squat: 220.00
- Dødløft: 280.00

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster