Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Marn06 skrev:Mandag: Bryst + Triceps + Skulder
Tirsdag: Ryg + Biceps + Ben
Onsdag restitution
Torsdag: Bryst + Triceps + Skulder
Fredag: Ryg + Biceps + Ben
alle øvelser 3x12 lige nu da jeg lige er gået i gang efter ferie og derfor er langsom til at restitutere hvorefter jeg vil øge til 4x12, 5x12.. Dog kører jeg 12 reps i hvert sæt lige meget øvelse da jeg føler det er for kompliceret at variere efter øvelse.
Efter 2 måneder begynder jeg at lave 3x6 i alle øvelser og øge det til 4x6 når jeg føler min krop er klar til det, jeg vil variere mellem 12 reps og 6 reps hver 2. måned.

Omerta skrev:Hvilke øvelser? - ovenstående er ikke et program, men blot en inddeling af muskelgrupper.

Omerta skrev:Ifølge din profil vejer du 64 kg og er 184 cm høj. Ens reprange er virkelig irrelevant for en person af din størrelse - et reprange der passer til dig skal du nok finde, når du bliver mere erfaren.

Marn06 skrev:Omerta skrev:Ifølge din profil vejer du 64 kg og er 184 cm høj. Ens reprange er virkelig irrelevant for en person af din størrelse - et reprange der passer til dig skal du nok finde, når du bliver mere erfaren.
Ens reprange, hvad mener du ? kan godt være det er lidt af et newbie spørgsmål

Omerta skrev:Marn06 skrev:Omerta skrev:Ifølge din profil vejer du 64 kg og er 184 cm høj. Ens reprange er virkelig irrelevant for en person af din størrelse - et reprange der passer til dig skal du nok finde, når du bliver mere erfaren.
Ja, undskyld, jeg snakker lidt implicit nu. (: Reprange er bare en betegnelse for, i hvilket 'interval' antallet af ens reps (gentagelser) ligger. Fx kunne et højt reprange være, hvis man lavede 15-20 reps pr. sæt - de 15-20 reps er repranget, som altså ligger imellem 15 og 20 gentagelser - nu er det vidst skåret grundigt ud i pap

Marn06 skrev:Omerta skrev:Marn06 skrev:Omerta skrev:Ifølge din profil vejer du 64 kg og er 184 cm høj. Ens reprange er virkelig irrelevant for en person af din størrelse - et reprange der passer til dig skal du nok finde, når du bliver mere erfaren.
Ja, undskyld, jeg snakker lidt implicit nu. (: Reprange er bare en betegnelse for, i hvilket 'interval' antallet af ens reps (gentagelser) ligger. Fx kunne et højt reprange være, hvis man lavede 15-20 reps pr. sæt - de 15-20 reps er repranget, som altså ligger imellem 15 og 20 gentagelser - nu er det vidst skåret grundigt ud i pap
Tak for det, men hvad synes du om idéen om at variere reps hver 2. måned, har hørt at det skulle stresse musklerne ved at de aldrig helt når at vende sig til antallet af reps og på den måde være utrolig positivt for vækst af muskelmasse.

Omerta skrev:Marn06 skrev:Det er også fint nok, men pointen var også bare, at om du varierer imellem 3-5 reps i den ene måned og 10-12 i den næste eller 6-8 i den første månede og 12-15 i den næste er ligegyldigt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster