Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69644 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1714
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1712

Følg bodybuilding.dk på

Møde andre mennesker

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej BB
Jeg er en ung gut på 20 år, som til dagligt er i lære som tømrer.
Jeg har det problem at jeg føler mig ensom da jeg pga af nogle psykiske problemer i slutningen af mine folkeskole år ikke rigtigt har fået skabt mig at netværk af venner, og min uddannelse pt bidrager ikke rigtigt til det.
Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i har af forslag til hvordan man kommer ud og møder nye mennesker, meget gerne nogle der er jævnaldrende med mig.
Jeg bar selv overvejet noget Aftenskole, men jeg ved ikke rigtigt hvor mange på mine alder der gør det, og hvad man lige sku læse. Nogen der kan bidrage med noget så jeg kan finde en vej ud af ensomheden?

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 55.00
- Squat: 65.00
- Dødløft: 80.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Start til en (hold)sport (eller en sport med tradition for stort socialt sammenhold), evt. en hvor man kan starte sent uden at være helt lost.
F.eks. Amrikansk fodbold, atletik, baseball, curling, paintball, klatring, surfing osv.
Brugeravatar

Reputation point: 25

Geografisk sted: København N

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 150.00
- Dødløft: 220.00

Kostplan: Ingen kostplan

Hejsa...

Du har jo faktisk allerede taget første skridt på vejen ved at lægge dit indlæg så åbent op her på BB. Jeg er ret sikker på du ikke er alene, ej heller jer på siden, med din ensomhed, for jeg erindre flere andre på din alder der har haft samme problem, hvis man kan kalde det det.

Gode foreslag fra anden side med sportsaktiviteter, men som du selv skrev, aftenskole var en mulighed, der er masser af spændende tilbud på aftenskolerne, og nu må du ikke tro jeg gør grin med dig !! Men madlavningskurserne ?? Så slår du to fluer med et smæk, lærer at lave god mad (eller det kan du måske allerede ?) og møder nye mennesker af begge køn. Jeg gik selv på et Thai kursus i madlavning for efterhånden en del år siden og det var sgu sjovt på mange måder.

Der er jo også Facebook, lur mig om ikke der er en gruppe der netop har dette emne og hvor du måske stille og roligt kan skrive lidt med dem først og senere mødes...

Jeg ved sgu ikke, måske er jeg ikke lige den rette til at guide dig, men hvis jeg havde det sådan som du, ville jeg overveje lidt af det jeg har skrevet......Jeg var selv ensom som knægt, på grund af en frygtelig generthed, især overfor piger, men jeg begyndte at træne og fik arbejde som arbejdsdreng og mødte derigennem mange mennesker som jeg holdt kontakt med i mange år....

Håber du kan bruge lidt af det, men lov mig en ting, lad være at blive deprimeret over din ensomhed !! Det skal nok komme, du skal bare komme ud af busken og være åben de steder du vil komme og ja, jeg ved godt det kan være svært, men prøv...

Held & Lykke

Reputation point: 90

Geografisk sted: Vanløse

Træner her: Fitness World Frederiksberg

Min første tanke var også det Christian M skriver eller kan du overveje at starte som frivillig et sted, hvor det kan tænkes der er andre unge. Du kan tage på højskole når du er færdig uddannet eller holde en pause i din uddannelse. Efterlyse træningsmakker herinde ellers kunne jeg forestille mig at der er flere hjemmesider til folk der søger venner. Nu kender jeg jo dig ikke, men tænk over hvordan du præsentere dig selv, det hjælper at være pænt/smart klædt og håret sidder i skabet. Når du er på skole i forbindelse med din uddannelse, så gå forrest og spørg om der er nogle der skal med ud at have en øl.

Reputation point: 25

Geografisk sted: Herning

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Ingen logbog

Siden du er medlem her på sitet, antager jeg at du styrketræner i en eller anden form. Hvis det er i et fitness center, så vil jeg anbefale dig at finde en forening at træne i i stedet. Det er typisk rigtig godt sammenhold mellem medlemmerne. Fx en styrkeløft forening eller en vægtløft forening, alt efter hvad der passer dig bedst.
Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar

Reputation point: 50

Geografisk sted: København

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50

Begynd til sport som foreslået.

Jeg var selv i sin tid i Frankrig og lave bachelor projekt. Kendte ikke et øje. Så begyndt til Fransk boksning. Det gjorde at aftenerne gik med noget og at jeg fik nogle bekendte. Jeg blev aldrig venner med nogle af dem, da den sproglige barriere var for stor (mit fransk var møg dårligt da jeg tog derned) og jeg i mellem tiden fik andre bekendte/venner.

Jeg vil tilmed forslå at du begynder til to typer sport. Som Johannes forslå vil styrketræning være oplagt som den ene og så er der næsten frit vælg med den næste. På den måde vil du være ude ofte og du vil hurtigt få dig et stort netværk. Du kan altid droppen den ene af dem senere hvis det bliver for meget på sigt.
Brugeravatar

Reputation point: 85

Alle slags foreninger kan bruges. Folk samles jo om alt fra soft-gun kampe til frimærkesamling. En forening inden for træningsverdenen er selvfølgelig oplagt, men du kan jo sagtens supplere med andre interesser.
Brugeravatar

Reputation point: 200

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 200.00

Jeg er medlem af en singlegruppe på facebook. Der er mange sociale arrangementer, hvor man mødes og hygger. Her kan du også sagtens få nye venskaber.
Brugeravatar

Reputation point: 260

Mange tak for jeres forslag. Jeg vil overveje noget af det, men tror dog ikke jeg vil begynde til anden sport da jeg synes det bliver for meget sammen med styrketræning og et fysisk arbejde

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 55.00
- Squat: 65.00
- Dødløft: 80.00

Jagttegnskursus i ungdomsskole, spejder (jaja, de tager også voksne), skydning (meget godt for indre ro), kurser i madlavning - for at komme med nogle atypiske forslag. Så lærer du samtidig og det gør dig mere interessant fremover, i andre situationer også. Finder du ingen gode venner, får du alligevel et udbytte for livet.

Steder hvor mennesker brænder for de samme interesser og oplevelser, er det lettere at komme ind på livet bag facaderne, og mennesker bliver mere lige, trods umiddelbare forskelle.

Reputation point: 5

themik skrev:Mange tak for jeres forslag. Jeg vil overveje noget af det, men tror dog ikke jeg vil begynde til anden sport da jeg synes det bliver for meget sammen med styrketræning og et fysisk arbejde

Styrketræning som i jeg træner i et random center med en masse mennesker jeg ikke kender og ingen kontakt har til? Eller som i jeg træner i en klub hvor jeg har social omgang med de andre klub medlemmer? If you catch my drift.
Brugeravatar

Reputation point: 85

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 124 gæster