Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hr_bjoern skrev:Nu er en müslibar og en kop kaffe næppe hvad man kan kalde et måltid morgenmad.

HelenaNorup skrev:hr_bjoern skrev:Nu er en müslibar og en kop kaffe næppe hvad man kan kalde et måltid morgenmad.
Det var heller ikke ment som morgenmad - men havde ingen bananer eller æg i køleskabet den dag, så endte med en muslibar og kaffen, bare for at få et eller andet ned inden. Efter træningen spise jeg en god solid morgenmad

hr_bjoern skrev:Der er ingen grund til at proppe sig med mad, inden morgentræning. Drik en kop kaffe. Evt kan du æde noget BCAA eller en smule whey i vand, men spis bagefter i stedet.
håber ikke at jeg ender med kvalme, som jeg gjorde sidst.
HelenaNorup skrev:hr_bjoern skrev:Der er ingen grund til at proppe sig med mad, inden morgentræning. Drik en kop kaffe. Evt kan du æde noget BCAA eller en smule whey i vand, men spis bagefter i stedet.
Jeg kan slet ikke fungere uden et eller andet i maven - så det bliver jeg nødt til. Men det prøver jeg så! Sidst gik der halvanden time mellem min snack, kaffe og træning, så må prøve med 2timer's mellemrum denne gang.
håber ikke at jeg ender med kvalme, som jeg gjorde sidst.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 98 gæster