Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 936
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 934

Følg bodybuilding.dk på

Motionsboksning/Styrketræning

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej

Jeg har brugt et stykke tid på at finde lige præcis emnet. Jeg ved ikke om det er blevet diskuteret, hvis det er, må I meget gerne smide et link. (Så har jeg bare ikke ledt længe nok!)

Nu går jeg til motionsboksning Mandag, Tirsdag, Torsdag og hver 2. lørdag (pga arbejde) Nu har min kammerat fået mig med til motionsboksning, og vi vil nu begynde at styrketræne sammen(Det er som regel lettere når man er to, især til at presse hinanden)

Men kan det blive for meget at vi styrketræning Tirsdag eftermiddag(kl 14), og motionsboksning kl 18?
Burde vi bare holde os til en af træningsmetoderne? Nu har jeg selv dyrket motionsboksning i 2mdr, og min makker har trænet 2år sådan on/off. Det er heller ikke første gang at vi dyrker styrketræning.

Derudover som måske skal nævnes, synes jeg at vores motionsboksning er rimelig intensiv, da vi ikke bruger tiden på at laller den af, som nogen kan have tendens til. Vi bruger en time på det per gang.
Styrketræningen vil ligge Tirsdag/Onsdag, Fredag og lørdag/søndag, alt efter weekend planerne, og vi kører et 3 spits program, nævner det blot hvis det kan have en betydning for noget.

Håber jeg kan finde et svar :)

Reputation point: 0

Geografisk sted: Herning

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Æd nok og få nok søvn så vil jeg ik mene der nogen problemer i det! :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster