Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1275
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1272

Følg bodybuilding.dk på

Mulig lektiehjælp m. løn (København)

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej, jeg står i den uheldige situation, at jeg ikke har særlig meget tilbage af 3.g , og jeg vil gerne lige stramme balderne den sidste tid, specielt fordi jeg har et lille håb om at kunne studerer medicin i den nærmeste fremtid, hvilket kræver et relativt højt gennemsnit :shock:

Jeg går på HTX, og mangler hjælp til matematik A og kemi A primært.

Hvis det kunne have interesse at mødes 1 - 2 gange ugentligt kan I bare smide en besked, så kan der eventuelt aftales nærmere. Der vil selvfølgelig forekomme løn.
En bodybuilders værste mareridt er en bytur.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: København

Træner her: FitnessDK Nygårdsvej

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

R3hder skrev:Hej, jeg står i den uheldige situation, at jeg ikke har særlig meget tilbage af 3.g , og jeg vil gerne lige stramme balderne den sidste tid, specielt fordi jeg har et lille håb om at kunne studerer medicin i den nærmeste fremtid, hvilket kræver et relativt højt gennemsnit :shock:

Jeg går på HTX, og mangler hjælp til matematik A og kemi A primært.

Hvis det kunne have interesse at mødes 1 - 2 gange ugentligt kan I bare smide en besked, så kan der eventuelt aftales nærmere. Der vil selvfølgelig forekomme løn.

Har I ikke sådan en lektiecafe tæt på omkring du bor eller andre steder? Der er jeg nok sikker så at der er nogen dygtige studerende som enten studere mat på uni eller har mat på a niveau

Reputation point: 5

Geografisk sted: Århus

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Vis kostplan

Vores lektie café fungerer desværre ikke helt optimalt. Vi er nogle stykker der har prøvet at aftale tid med "lektiehjælperen" men forgæves.
Lektie caféen fungerer sådan at man skal bestille tid via. mail. Men det er lidt spild af tid. Og nu står jeg bare og mangler hjælp snarest muligt.
Brugeravatar

R3hder skrev:Vores lektie café fungerer desværre ikke helt optimalt. Vi er nogle stykker der har prøvet at aftale tid med "lektiehjælperen" men forgæves.
Lektie caféen fungerer sådan at man skal bestille tid via. mail. Men det er lidt spild af tid. Og nu står jeg bare og mangler hjælp snarest muligt.

Ja ok det er selvfølgelig rigtig irriterende. Nu bor jeg så Århus og på de fleste biblioteker er der lektierhjælper, som er studerende fra universitet måske kan du være heldig at du kan få hjælp der, hvis du ikke har søgt endnu? Eller prøv og spørg diverse forskellige gymnasier, om de ikke har en lektiecafe hvor du lige kan komme ind det er de bud jeg har.

Reputation point: 5

Geografisk sted: Århus

Kostplan: Vis kostplan

Ja det kunne jo være en mulighed, jeg tjekker lige et af de større biblioteker her i omegnen og håber på det bedste.

Tak! :)
Brugeravatar

Gå ud på Københavns universitet, med naturvidenskablige linjer, og lav et ophæng. Går selv på HCØ og ser dem tit hænge på opslagstavlerne

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster