Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dr. Haacker skrev:Så flittig som du er med träningen, skulle der ikke komme gang i loggen igen?![]()

Jekyll skrev:Dr. Haacker skrev:Så flittig som du er med träningen, skulle der ikke komme gang i loggen igen?![]()
Hvis jeg overlever vores træning på fredag, så bliver den måske logget.

Dr. Haacker skrev:God bænkpres i går! Inden længe har du en 1RM på 130 kg

Jekyll skrev:Dr. Haacker skrev:God bænkpres i går! Inden længe har du en 1RM på 130 kg
I lige måde, du smider jo om dig med nye pr’s for tiden. Ser frem til en ben-træning næste gang, så må vi se, hvad jeg kan flytte af vægt i squat.

Dr. Haacker skrev:Ja, det er fedt, men regner med at jeg rammer plateuet snart.

Mågens skrev:Dr. Haacker skrev:Ja, det er fedt, men regner med at jeg rammer plateuet snart.
Det har jeg lige besluttet at du ikke gør.

Dr. Haacker skrev:Dog under forudsætning at skiverne hænger i rækkefølge og symmetrisk, selvfølgelig
Hvilket bælte er det, som du er i besiddelse af?
Jekyll skrev:Dr. Haacker skrev:Dog under forudsætning at skiverne hænger i rækkefølge og symmetrisk, selvfølgelig
Det er essentielt - uden symmetri forsvinder fokus.Hvilket bælte er det, som du er i besiddelse af?

Jekyll skrev:I lige måde, du bliver jo bare ved med at sætte nye PR’s. Inden længe squatter du 100 kg.
Tror også, der er til mere. Nu starter jeg jo også på kreatin igen, så der er håb![]()
Vi må øge sværhedsgraden på prowleren – flere kilo, flere ture. Ellers skal vi være kreative og lægge øvelser ind imellem runderne?

Die Doktorin skrev:Godt at se der er gang i loggen igen![]()
Din manglende træning af arme i går, må vi gøre op for på tirsdag
Foråret nærmer sig jo også med hastige skridt, så vi skal igen snart have gang i en form for hård afslutning 

Håber at vejret snart kan tillade nogle bakke-spurter som afrunding snart.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster