Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mikkel Jak skrev:Hej alle sammen! Jeg ville bare lige vide hvad det er der gør at nano x9 giver synlige blodårer, og om det er sundt?
- på forhånd tak

Stenalt skrev:Mikkel Jak skrev:Hej alle sammen! Jeg ville bare lige vide hvad det er der gør at nano x9 giver synlige blodårer, og om det er sundt?
- på forhånd tak
Har lige kigget hurtigt på produktet. De påstår at indholdet skulle øge syntesen af nitrogenoxid, der er en (især) venøs vasodilatator. Jeg tvivler dog på at dannelsen af NO er særlig stor. Dette er i sig selv godt da NO i sær medfører central og cerebral vasodilatation, hvilket kan medføre lavt blodtryk og udtalt hovedpine.
Brug hellere din tid på ordentlig kost og hård træning.

Mikkel Jak skrev:Stenalt skrev:Mikkel Jak skrev:Hej alle sammen! Jeg ville bare lige vide hvad det er der gør at nano x9 giver synlige blodårer, og om det er sundt?
- på forhånd tak
Har lige kigget hurtigt på produktet. De påstår at indholdet skulle øge syntesen af nitrogenoxid, der er en (især) venøs vasodilatator. Jeg tvivler dog på at dannelsen af NO er særlig stor. Dette er i sig selv godt da NO i sær medfører central og cerebral vasodilatation, hvilket kan medføre lavt blodtryk og udtalt hovedpine.
Brug hellere din tid på ordentlig kost og hård træning.
Tak for svaret! Jeg sidder også og overvejer at tage "nutraminos creatine monohydrate" har fået af vide af nogle mates at det er noget der virker.

Mikkel Jak skrev:Mikkel Jak skrev:
Tak for svaret! Jeg sidder også og overvejer at tage "nutraminos creatine monohydrate" har fået af vide af nogle mates at det er noget der virker.
Ville det være bedre?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster