Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69645 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

havde dog set det lidt, især efter vi skilte os af med vores bedste WR Torrey Smith, og vores startende TE blev skadet. Og som rosinen i pølseenden taber vi Suggs for sæsonen under vores åbningskamp.

R.L. skrev:Har holdt med Steelers nogle år nu, og så Larry Fitzgerald og Peyton Manning. (Glory hunter, anyone?)

donprehn skrev:Er Dallas Cowboys fan og har været det en del år. Har efterhånden set dem 5 gange på stadion, hvilket selvfølgelig også er lidt nemmere når man har nogen venner i Oklahoma City (ca. 3-4 timers kørsel fra Dallas).
Jeg var selv på craigslist og kigge, samt snakke med et par stykker, men endte med at købe via NFL ticket exchange på Ticketmaster, da der var fyldt med scammers på craigs. 

Pind skrev:Ravens får høvl.. Deres defence spiller ikke specielt godt.

Pind skrev:donprehn skrev:Er Dallas Cowboys fan og har været det en del år. Har efterhånden set dem 5 gange på stadion, hvilket selvfølgelig også er lidt nemmere når man har nogen venner i Oklahoma City (ca. 3-4 timers kørsel fra Dallas).
Jeg var inde og se Dallas spille mod Patriots her for to uger siden, hvilket var en super fed oplevelse. Det på trods af de forventeligt tabte.
Du skulle vel ikke ligge inde med noget insider viden til hvordan man skaffer biletter billigt, hvis man vil have siddepladser, da SRO ikke lige er min kop the?Jeg var selv på craigslist og kigge, samt snakke med et par stykker, men endte med at købe via NFL ticket exchange på Ticketmaster, da der var fyldt med scammers på craigs.
, fordi vi kendte en fra militæret. Militæret får åbenbart også nogen billetter.
awesome skrev:Pind skrev:Ravens får høvl.. Deres defence spiller ikke specielt godt.
Den er go :-)
Fik mine point

Game Results
1990s (Steelers 6-2)
2000s (Steelers 13–9)
2010s (Ravens 8–5)

awesome skrev:haha...amerikanske reklamer....½minut med en mand der fortæller han tager et produkt mod diabetes. efterfulgt af 1½ minuts disclaimer ang. bivirkninger

FreshLifter skrev:awesome skrev:haha...amerikanske reklamer....½minut med en mand der fortæller han tager et produkt mod diabetes. efterfulgt af 1½ minuts disclaimer ang. bivirkninger
Har du også Gamepass? BTW Chargers har lige scoret noget det ligner det letteste TD i 2915 sæsonen, mod Ravens..... overvejer seriøst at drikke guldøl på sådan en højhellig søndag aften
Men vi vandt kampen trods alt... tænker dog det blev lidt af en Pyrrhussejr, da vi også mistede Steve Smith for resten af sæsonen. Hvilket nok også betyder slutningen på en karriere for én af de mest karismatiske WR i NFL.

Det er selvfølgelig set før, men sker nok næppe...

FreshLifter skrev:Nogen der har sat dollar/kroner på hvem der tager Super Bowl denne sæson? Hælder selv til Panthers, selvom Broncos onde onde forsvar siger noget andet.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 104 gæster