Jeg er en fyr på 19 år som har trænet i ca 3 år. Jeg har førhen trænede on/off uden den seriøse indstilling til kost og søvn. Weekenderne blev oftest spenderet på byture, fester og sjov med drengene. Siden slutningen af sommerferien 2011 (uge 32), har jeg løftet niveuet på min træning og er også nu mere seriøs omkring kost og søvn. Jeg har siden januar månede startede op på min cut da jeg gerne vil prøve at se om jeg kan få en pænere og mere trimmede krop og indtil videre er det gået fint.
Udgangspunkt = 83,1 kg. målt den 6/1 - 2012
Jeg vil efter min cutte periode forsøge at øge min muskelmasse lean. Jeg stopper med at cutte når jeg selv er tilfreds med spejlet.
Jeg har aldrig gjort brug at ulovlige præparater og vil aldrig drage til disse former for (snyd) hvis man kan kalde det, det. Jeg tror på at en muskuløs og veltrænet krop kan opnåes med seriøst indstilling, tålmodighed og gåpåmod.
Min plan med logbogen er at holde styr på min egen fremgang, modtage ris og ros, høre andres meninger og ideer, inspiration og debattere.
MAX OT Træning
Jeg startede i mandags op på MAX OT, et program som jeg har kørt engang før. Jeg syntes simpelthen det er et lækkert program. Tunge og korte træningspas passer perfekt ind i min hverdag, og så syntes jeg generelt det er sjovere at presse sig selv til maks.
Programmet i store træk:
6-9 tunge sæt pr. muskelgruppe.
4-6 reps. (Hvis du kan udføre løftet mere end 6 gange, stiger du vægt, hvis du ikke kan løfte den 4 er det for tungt).
Kun kør den samme muskelgruppe en gang i ugen.
30-45 min. træningspas.
Stats:
Alder - 19 år
Højde - 183 cm
Vægt - 79,7 kg (Sidst vejede D. 2 marts)
Mit mål med træningen er at opnå en vægt omkring 85-90 kg rimelig lean og cuttet. Jeg har ingen planer om at stille op til konkurrence eller i det hele taget konkurrere i faget.
Jeg håber i vil tage godt imod min log!

Fik den dog 3 gange! 
.