Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1308
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1306

Følg bodybuilding.dk på

no xplode 2.0 FARLIGT eller ej?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Er no xplode 2.0 farligt eller nej? Læste nogle forskellige steder på nettet hvor der var en der skrev:"I took NO Explode for 6 weeks and just happened to have a blood test scheduled during that time. Good thing, because my liver enzymes were off the chart (they're supposed to be less that 50 for one in particular and mine was over 500)" Hvilket lyder rimelig skræmmende, eftersom jeg bare vil have et energi kick efter at have været i skole i 7-8 timer.
Nogle fra min klasse kommer med deres "det er ikke farligt" men andre hjemmesider siger også, at det giver hjerteproblemer, soveproblemer, fordøjelse og så sidst men ikke mindst at når man stopper på produktet falder ens energi niveau.
Så er det farligt, og hvis ja, hvilket produkt ville i anbefale for et lille kick til energi?

Reputation point: 25

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Skriver vedkommende hvor meget han tog ad gangen??

For alle (eller mange) kosttilskud er jo potentielt farlige hvis man tager for meget af det :)
I ain't a killer but don't push me revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Brugeravatar

Reputation point: 205

Geografisk sted: 5550 Langeskov

Træner her: OBBC

Kostplan: Ingen kostplan

Med mange kosttilskud er det forholdsvist svært at sige, om de er farlige, idet der ikke er mange studier af effekt på den lange bane.

Konsekvenserne ved et energitilskud som fx koffein sammen med en omgang hurtige kulhydrater er dog lige til at overskue for de fleste.

Reputation point: 0

Geografisk sted: Amager

selvfølgelig falder dit energi niveau lige når du stopper. Det er bare et punkt man skal over, når kroppen har fået tilført koffein i en periode, vil den mangle det lige når du stopper, men det går væk igen og du får den naturlige energi tilbage :)
"Keep away from those who try to belittle your ambitions. Small people always do that, but the really great make you believe that you too can become great.”
- Mark Twain

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00

det eneste han skrev om var hans lever enzymer. De andre ting med bl.a. problemer med at falde i søvn var en anden hjemmeside :) En der hedder Livestrong hvor man selv kan google sig frem til artiklen :)

Reputation point: 25

umildbart vil jeg ikke sige det er farlidt, jeg har brugt produktet i 2 år. Og jeg har også selv oplevet problemer med at falde i søvn og uro i kroppen, men ens krop væner sig til det. Ens enirgi niveau kan selvfølgelig falde når man stopper med produktet, men det kommer ens krop over igen efter noget tid.

så klø du bare på, men pas på med at overdoser.

Reputation point: 0

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster