Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1483
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1480

Følg bodybuilding.dk på

no xplode

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey

Jeg har lige fået en bytte no xpode (vil lige understrege at det ikke er noget jeg har betalt for).

De siger, at man ikke må spise to timer inden indtagelse af produktet, og det skal indtages 45 min før træning. Det vil altså sige, at man ikke må spise noget 3 timer før træning? Normalt plejer jeg nemlig at få en god potion mad inden træning.

Alligevel vil jeg egentlig gerne prøve produktet, og se om det har nogen virkning på mig. Bør jeg ignorere givne informationer og så bare spise normalt? eller bør jeg prøve at lade være med at spise noget inden og følge deres anvisning? ](*,)

synes umiddelbart det virker som et tåbeligt produkt, selv om jeg gerne vil prøve det. Hvad synes i egentlig? og er der nogen af jer der har prøvet det.

Reputation point: 0

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

cfc skrev:synes umiddelbart det virker som et tåbeligt produkt, selv om jeg gerne vil prøve det.

Haha. Det lyder ligeså fjollet, som "en højreorrienteret venstreorrienteret". :)

Nå, men jeg har ikke prøvet lige det produkt du omtaler. Jeg synes dog, at nogle tilsvarende produkter kan have en udemærket effekt.

PS.
At spise mad umiddelbart inden fysisk træning lyder ikke rart.

Kostplan: Ingen kostplan

Tror de har skrevet det fordi du får en følelse af at produktet virker bedre end det i virkeligheden gør, hvis du ikke har fået noget mad 3 timer inden træning, og du så ligepludselig får noget, så vil det virke opkvikkende, og du vil føle dig bedre tilpas = du køber produktet = mere omsætning for dem :)

Spis du bare inden, dog helst 1-1½ time før istedet for lige før træning :)

Reputation point: 5

Geografisk sted: København

Træner her: Anger Mangement

Logbog: Vis logbog

når ok spænende vil da glæde mig til at prøve det, hvis du mener det virker godt...

med hensyn til mad, så plejer jeg bare at spise et mindre måltid på 1100 kcal 1 time før træning, og det mærkes da overhovedet ikke. Grunden til at jeg er træt af jeg ikke må spise før er lige så meget på grund af mit bulk, da det kan blive svært at tage på ;)

Du kan nok godt se at hvis jeg ikke spiser 3 timer før og så traner 1 time og 30 min og har en time hjem så er det lidt svært at tage på. får nemlig heller ikke så meget at spise i skolen. Så skal det i hvert fald spises i gennem om aftenen. kører 4200 kcal.

Men vil da helt sikkert give det en chance nu her.

Styrkeliste

SienZ skrev:Tror de har skrevet det fordi du får en følelse af at produktet virker bedre end det i virkeligheden gør, hvis du ikke har fået noget mad 3 timer inden træning, og du så ligepludselig får noget, så vil det virke opkvikkende, og du vil føle dig bedre tilpas = du køber produktet = mere omsætning for dem :)

Spis du bare inden, dog helst 1-1½ time før istedet for lige før træning :)

Det er nok der den ligger... Det er jo netop nu der skal bulkes

Styrkeliste

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online