Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

s0enice skrev:Hvis du ikke kan få en kost til at hænge sammen nu, så kan du heller ikke efter en nupokur.

asdda skrev:s0enice skrev:Hvis du ikke kan få en kost til at hænge sammen nu, så kan du heller ikke efter en nupokur.
Den hænger fint sammen, ser bare ingen forbedringer. Så kan man jo diskutere om den egentlig hænger sammen, men ligger i 40/20/40 protein/carbs/fedt lige pt. Dette virker dog ikke for mig af en eller anden grund

peter n skrev:Nupo er en afgift på dumme mennesker. Det du kunne gøre er, at lære at spise sundt.

s0enice skrev:asdda skrev:s0enice skrev:Hvis du ikke kan få en kost til at hænge sammen nu, så kan du heller ikke efter en nupokur.
Den hænger fint sammen, ser bare ingen forbedringer. Så kan man jo diskutere om den egentlig hænger sammen, men ligger i 40/20/40 protein/carbs/fedt lige pt. Dette virker dog ikke for mig af en eller anden grund
Det er jo ligegyldigt hvad dit procentindtag er hvis du stadig 'spiser' for mange kalorier.

asdda skrev:peter n skrev:Nupo er en afgift på dumme mennesker. Det du kunne gøre er, at lære at spise sundt.
Dokumenteret virkning, og har selv venner som det har virket for. Definer at spise sundt, grøntsager og protein?

peter n skrev:asdda skrev:peter n skrev:Nupo er en afgift på dumme mennesker. Det du kunne gøre er, at lære at spise sundt.
Dokumenteret virkning, og har selv venner som det har virket for. Definer at spise sundt, grøntsager og protein?
Hvis jeg lavede et produkt med 5 kalorier i, solgte det til vanvittig overpris, og instruerede folk i at spise det én gang om dagen, ville det også hurtigt have en dokumenteret virkning. Det ville også være ekstremt dumt. Lær at spise ordentlig - der er ingen andre muligheder i det lange løb. Og hvis du ikke taber dig, ligger du IKKE i 1000 kcal underskud.

pas nu på, at du ikke taber alt for meget muskelmasse imens. Prøv dig frem. Held og lykke med fedttabet
Du vil komme til at tabe dig ved det, men du kan se frem til en rimelig kedelig og ensformig kost..Problemet er bare at når du har tabt dine 5 kg vha. NUPO, vil du garanteret tage dem på igen, når du skifter til normal kost igen for din krop har levet af 700 kcal i en længere periode
Der er flere måder at tabe sig på og NUPO er en af vejene. Udfordringen bliver ikke at tabe dig de 5 kg, men at bibeholde din vægt når du vælger at gå til normal kost igen (Jeg forventer ikke at du vil leve af NUPO resten af dine dage) 
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster