Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1485
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1482

Følg bodybuilding.dk på

Nupo kur for at tabe ~5 kg fedt?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej bb.

Er det et smart træk at gå på en Nupo kur for at tabe mig 5 kg fedt? Jeg har prøvet med ordentlig kost, men kan ikke få det til at hænge sammen, og er ved at blive sindsyg af det! Jeg vil gerne tabe de skide sidste kilo fedt, derefter tror jeg ikke det bliver så slemt at holde min fedt % nede.
Er det smart at gå på Nupo kur, eller hvad kunne jeg ellers gøre?

Stats hvis det skulle blive nødvendigt:
195 cm
19 år
94 kg
16-18 % BF

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvis du ikke kan få en kost til at hænge sammen nu, så kan du heller ikke efter en nupokur.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Nupo er en afgift på dumme mennesker. Det du kunne gøre er, at lære at spise sundt.
Brugeravatar

Reputation point: 903

Geografisk sted: Atlas

s0enice skrev:Hvis du ikke kan få en kost til at hænge sammen nu, så kan du heller ikke efter en nupokur.

Den hænger fint sammen, ser bare ingen forbedringer. Så kan man jo diskutere om den egentlig hænger sammen, men ligger i 40/20/40 protein/carbs/fedt lige pt. Dette virker dog ikke for mig af en eller anden grund

asdda skrev:
s0enice skrev:Hvis du ikke kan få en kost til at hænge sammen nu, så kan du heller ikke efter en nupokur.

Den hænger fint sammen, ser bare ingen forbedringer. Så kan man jo diskutere om den egentlig hænger sammen, men ligger i 40/20/40 protein/carbs/fedt lige pt. Dette virker dog ikke for mig af en eller anden grund

Det er jo ligegyldigt hvad dit procentindtag er hvis du stadig 'spiser' for mange kalorier.
Brugeravatar

peter n skrev:Nupo er en afgift på dumme mennesker. Det du kunne gøre er, at lære at spise sundt.

Dokumenteret virkning, og har selv venner som det har virket for. Definer at spise sundt, grøntsager og protein?

s0enice skrev:
asdda skrev:

Det er jo ligegyldigt hvad dit procentindtag er hvis du stadig 'spiser' for mange kalorier.

Ligger i 1000 kcal underskud/dagen lige pt

asdda skrev:
peter n skrev:Nupo er en afgift på dumme mennesker. Det du kunne gøre er, at lære at spise sundt.

Dokumenteret virkning, og har selv venner som det har virket for. Definer at spise sundt, grøntsager og protein?

Hvis jeg lavede et produkt med 5 kalorier i, solgte det til vanvittig overpris, og instruerede folk i at spise det én gang om dagen, ville det også hurtigt have en dokumenteret virkning. Det ville også være ekstremt dumt. Lær at spise ordentlig - der er ingen andre muligheder i det lange løb. Og hvis du ikke taber dig, ligger du IKKE i 1000 kcal underskud.
Brugeravatar

Reputation point: 903

Geografisk sted: Atlas

peter n skrev:
asdda skrev:

Hvis jeg lavede et produkt med 5 kalorier i, solgte det til vanvittig overpris, og instruerede folk i at spise det én gang om dagen, ville det også hurtigt have en dokumenteret virkning. Det ville også være ekstremt dumt. Lær at spise ordentlig - der er ingen andre muligheder i det lange løb. Og hvis du ikke taber dig, ligger du IKKE i 1000 kcal underskud.

Diz guy said it.
Brugeravatar

Refeed days, carb recycling etc. du får nok for lidt carbs til at tabe dig :) pas nu på, at du ikke taber alt for meget muskelmasse imens. Prøv dig frem. Held og lykke med fedttabet
Brugeravatar

Altså, nu kender jeg en som har været på NUPO-kur og du indtager ca. 700 kcal pr. dag, hvilket er absurd lidt :) Du vil komme til at tabe dig ved det, men du kan se frem til en rimelig kedelig og ensformig kost..Problemet er bare at når du har tabt dine 5 kg vha. NUPO, vil du garanteret tage dem på igen, når du skifter til normal kost igen for din krop har levet af 700 kcal i en længere periode :)

Men hvis du har lyst til at prøve det så skal du da ikke dømmes for det :D Der er flere måder at tabe sig på og NUPO er en af vejene. Udfordringen bliver ikke at tabe dig de 5 kg, men at bibeholde din vægt når du vælger at gå til normal kost igen (Jeg forventer ikke at du vil leve af NUPO resten af dine dage) :mrgreen:

Held og lykke!

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 80.00
- Dødløft: 105.00

Logbog: Ingen logbog

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster