Jeg er forholdsvis ny i at træne kontinuerligt startede ud med 3 gange om ugen i December, men blev bidt af at træne så jeg træner nu 5 dage om ugen ( weekenden er fri pga jeg er alene med min søn).
Målet er en stram og fit krop en markeret men kvindelig krop, har ingen mål om at deltage i noget vil bare ha en krop jeg kan være stolt af igen.
Efter jeg fik min søn fik jeg overskuds deller på maven som før sad hele vejen op men nu kun rundt hoften, armene har stadig lidt vinkeflæsk men er blevet betydelig strammere, lårene har lidt overskud helt oppe på indersiden og røven JAA hmm den er ikke som Jennifer Lopezes mere men den er der da
Min daglige træning ser således ud:
20 min på løbebånd med moderat hældning (har ledegigt og kan derfor ikke tåle så stor belastning på knæ) tempo ligger på 8,0 ca.
resten på diverse maskiner vi har ikke verdens største trænings center men har elipse maskine, sådan en maskine som har tre i en, arme bryst mave lår, rygtræner diverse bolde og elastikker og håndvægte og vægte på stang.
Kunne godt tænke mig at høre hvad i herinde har af gode råd til mig evt ændringer i træningen??
Har lidt problemer med sidestik på løbebåndet, og så har jeg seriøst energi mangel når jeg rammer de sidste dage på ugen