hvad er mulighederne for at beholde gamle abonnement og nummer egentlige?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

S.K skrev:Smadrede selv min gamle samsung D600e, og har for nylig fået en LG U990 touchscreen. Faktisk en super fed tlf, med lækker 5mega pixel camera, og gratis messenger osv. Man skal lige vænne sig til den.
http://www.techradar.com/news/phone-and ... one-154749
Og med abonnement, fik jeg dem bare til at opsige mit sonofon, og få mit nummer flyttet over til telia. Nummeret bliver flyttet over i løbet af en månedstid, og man får et midliertidigt nummer imellemtiden, som efter den måned bare forsvinder og så kan du bruge dit gamle nummer på den nye tlf. Du kan self også bare bruge dit gamle nummer hele tiden, men så kan du bare ikke bruge de "ekstra" ting som abonnementet kan tilbyde, i den måned.

Mikkel leicht skrev:S.K skrev:Smadrede selv min gamle samsung D600e, og har for nylig fået en LG U990 touchscreen. Faktisk en super fed tlf, med lækker 5mega pixel camera, og gratis messenger osv. Man skal lige vænne sig til den.
http://www.techradar.com/news/phone-and ... one-154749
Og med abonnement, fik jeg dem bare til at opsige mit sonofon, og få mit nummer flyttet over til telia. Nummeret bliver flyttet over i løbet af en månedstid, og man får et midliertidigt nummer imellemtiden, som efter den måned bare forsvinder og så kan du bruge dit gamle nummer på den nye tlf. Du kan self også bare bruge dit gamle nummer hele tiden, men så kan du bare ikke bruge de "ekstra" ting som abonnementet kan tilbyde, i den måned.
Har allerede telia, så det vel til at klare? vil ikke miste mit 60kr om måneden frie sms abonnement!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster