Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1102
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1100

Følg bodybuilding.dk på

Nybegynder mangler opstramning

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej.
Jeg er ny og mangler hjælp.

Hvad jeg gerne vil opnå:
På billedet ses udgangspunktet. Det jeg gerne vil opnå er, at smide øldunken og rødvinspatterne og gerne erstatte dem med lidt større overarme og brystmuskler. Jeg behøver ikke at ligne en ung Governator, men bare komme i form og dermed også se mere fit ud :)

Hvad jeg kan:
Ikke meget. Jeg har ikke styrketrænet før, så jeg ved ikke hvor meget jeg kan løfte etc. Har løbet en smule og er i stand til at overkomme 5km på omkring 28min.

Mit spørgsmål er: Hvordan griber jeg det hele an (styrke, cardio, ...) ? Alle gode råd er velkomne (træning og kost).

På forhånd tak
\Heisenberg

Billede: http://postimg.org/image/k51sd55d1/

Reputation point: 0

Geografisk sted: Aalborg

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Først og fremmest må du vælge: Vil du af med det overflødige fedt, eller vil du have større muskler? Det er nemligt 2 modsat rettede mål, forstået på den måde at mindre fedt = kalorieunderskud mens større muskler = kalorieoverskud.

Når du har besluttet dig, så læs newbies-helpfile-edit-2-t39845.html inkl. alle links.

Uanset hvilket mål du vælger, vil jeg foreslå at du starter noget styrketræning. Hvilket program og programtype der passer dig afhænger af mange faktorer - hvis du vil styrketræne op til 3 gange om ugen vil et fullbody være at foretrække, mens det med et højere antal træningsgange vil være mere fordelagtigt at bruge et split program.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster