Målet er god markeret krop, ønsker intet alá hr. Coleman :p
Jeg har trænet 2 gange i ugen i cirka 2 mdr.
Højde: 181
Vægt: 69
Har taget 5kg muskelmasse på i den tid og forøget bænk pres til 60kg fra 30kg, så det går da fremad. Men:
Bør jeg tage Kreatin, Proteinpulver e.l? Foruden de 2 gange i ugen jeg træner spiller jeg også fodbold samt løber eller supplerer det med "hjemmetræning" (armbøjninger,mavebøjninger og har en 5kgs håndvægt herhjemme) de resterende dage.
I styrkecentret jeg bruger (gratis) er der følgende maskiner;
2 bænke
1 squat/dødløft med stativ
1 til ben
1 hvor man står ret og trækker lige ned i en metalbøjle
1 hvor man sidder ned og trækker en stor bøjle ned til brystet
1 hvor man sidder ned og skubber 2 metaldimser væk fra en, cirka i brysthøjde
Foruden dem er der massere af forsk. håndvægte, Jeg bruger 8-10kg (6-12 gentagelser) hvor jeg i starten kun brugte 5. Jeg sørger for at spise rigeligt da jeg ved det er vigtigt, og rører sjældent slik eller alkohol. Min mor siger hun er træt af at lave mad til mig fordi jeg er umættelig
Anyways;
Bør jeg supplere med kreatin, proteinpulver, weightgainer e.l?
Nogen der vil lave et træningsprogram til mig? (Er det overhovedet nødvendigt, eller skal jeg bare træne til failure hver eneste træning?) Hvis nogen kender en hjemmeside hvor jeg kan finde maskinerne, kan jeg vise præcist hvilke det er.
Ødelægger jeg min styrketræning ved at gå ud og være aktiv dagen efter, hvor jeg burde restituere? (omend jeg ikke bruger overkroppen ligeså meget, til f.eks fodbold).
På forhånd tak.

)