Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1151
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1148

Følg bodybuilding.dk på

Nybegynder

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej!
Jeg har før trænet rimelig fast, men har ikke trænet i et par år, nu vil jeg til og rigtig igang!
Jeg har netop læst artiklen, Vejen til en muskuløs og veltrænet krop, artikler/bodybuilding/vejen-til-en-muskuloes-veltraenet-krop.html
hvor der bliver beskrevet hvor vigtig basisøvelserne er, og at man når hele kroppen igennen 2 - 3 gange på en uge. Skal jeg så alle basis øvelserne igennem hver gang jeg træner, hvis jeg regner med at træne 3 gange i ugen? Med alle basisøvelserne mener jeg : artikler/diverse/basisoevelsersaadanudfoeresde.php
Håber på lidt respons, da jeg er opsat på og komme igang med min træning! :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Det ville ik være nogen dårlig ide at starte ud med noget fullbody 3 gange om ugen, og så gøre brug af alle basisøvelserne hver gang du er i centeret :) Træner selv noget lignende + lidt ekstra øvelser og det fungerer rigtig godt :)
Brugeravatar

Geografisk sted: Viborg

Træner her: Motion og Trivsel Viborg

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Okay, det må jeg hellere komme igang med så! ;)
Når du siger alle basis øvelserne er det så alle dem som jeg linkede til i mit åbningsinlæg? :)
Hvor mange sæt ska jeg så køre af dem, 5x5? :)

Knux skrev:Okay, det må jeg hellere komme igang med så! ;)
Når du siger alle basis øvelserne er det så alle dem som jeg linkede til i mit åbningsinlæg? :)
Hvor mange sæt ska jeg så køre af dem, 5x5? :)

Ja, dem du linkede til. Mange plejer at køre 5x5 i de tunge/store øvelser (squat, dl osv) og så 3x8 eller 4x6 i de andre. Du kan jo prøve at læse lidt i de forskellige logs herinde og se hvordan folk træner :)
Brugeravatar

Okay, jeg prøver og surfe lidt rundt herinde! :) Hvor længe vil du mene man ska køre alene med basisøvelserne, før man kobler andre på, eller skifter til et andet program end fullbody? :)

Knux skrev:Okay, jeg prøver og surfe lidt rundt herinde! :) Hvor længe vil du mene man ska køre alene med basisøvelserne, før man kobler andre på, eller skifter til et andet program end fullbody? :)

Nogen træner et fullbody program hele det første år og jeg synes også det er en super god måde at træne på. Det er svært lige at sætte tid på, men det er i hvert fald rigtig, rigtig vigtigt at du får styr på teknikken først og fremmest, og derefter får bygget dig nogle muskler og en go styrke.. Så kan du godt begynde at smide nogle ekstra øvelser ind. Ang programmet, ja så som jeg skrev øverst, du kan sagtens træne fullbody det første år, men kører du død i det må du jo skifte :)
Brugeravatar

Super, tak for hjælpen! :) Så er jeg hvis ved at være klar til at komme igang! :) Hvis der opstår spørgsmål undervejs, må jeg jo poste herinde igen, eller surfe rundt herinde og se om jeg ka finde svaret! :)

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster