Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1597
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1594

Følg bodybuilding.dk på

nye kosttilskud til mig

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Du må først gøre op med dig selv om du ønsker at øge din muskelmasse eller om du ønsker at smide det ekstra fedt. Det er umuligt at gøre begge dele samtidigt :o .

Reputation point: 0

Geografisk sted: Glostrup

Træner her: Energym
Fitness World Brøndby
Fresh Fitness Rødovre

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 115.00
- Dødløft: 210.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Ingen kostplan

blomdk skrev:
Matt skrev:Du må først gøre op med dig selv om du ønsker at øge din muskelmasse eller om du ønsker at smide det ekstra fedt. Det er umuligt at gøre begge dele samtidigt :o .

Hm.. hehe, ja det jo så lige det..

Jeg vil gerne tabe mig og sammentidig blive større.. om ikke andet så beholde den mængde muskelmasse jeg har nu

Så må du lægge en kostplan derefter, dvs. 300-500 kcal i underskud dagligt. Cut ned indtil du er tilfreds med din fedt%.

Du vil ikke få meget ud af de kosttilskud du linker til hvis ikke det fundamentale er i orden først, dvs. din kostplan!

Fitness World Brøndby
Fresh Fitness Rødovre

Styrkeliste

blomdk skrev:min kostplan er egentlig meget "normal" hvis man kan sige det sårn. Jeg får mine daglige vitaminer, og jeg går aldrig sulten og spiser meget sjældent slik og chips..

Jeg får dog en øl en gang i mellem, men drikker mig aldrig fuld.

og jeg tar ikk på i fedt, men derimod bliver jeg mere og mere markeret.. men det tar bare for lang tid.. derfor vil jeg gerne ha noget at supplere min diæt med

Jamen det lyder da til at du er godt på vej så. Du ER i kcal underskud. Hvis du vil have vægttabet til at gå hurtigere kan du enten skære yderligere ned på indtaget eller supplere med et produkt såsom "thermogenetic diet formula", som påvirker forbrændningen positivt.

Fitness World Brøndby
Fresh Fitness Rødovre

Styrkeliste

blomdk skrev:jaah har jeg godt nok prøvet det preparat der.. syndes ikk det virkede.. tænkte på noget lidt kraftiger.. såsom koffein piller? som de sælger på fitnation

Ja det er selvfølgelig også en mulighed. Men som sagt er det kun et supplement. Der hvor du skal lægge kræfterne er den daglige kost, det er her du får størstedelen af dine resultater :wink:

Fitness World Brøndby
Fresh Fitness Rødovre

Styrkeliste

Først skal du nok gøre op med dig selv om du egentlig behøver alle de produkter.

Dit mål er at tabe dig, blive større og blvie stærke.

Det er selvfølgelig også rigtig gode mål, desværre ligger landet sådan man ikke både kan puste og have mel i munden.

Derfor bliver du nød til at beslutte hvilken række følge du vil gøre tingene i.

Når du har fundet ud af det kan du så igen beslutte hvilke produkter du egentlig har brug for.
Brugeravatar

Geografisk sted: Esbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 190.00

Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg vil råde dig til allerførst at sætte dig ind i grundlæggende ernæring før du køber dig fattig i alverdens produkter. Der findes masser af gode artikler her på siden omkring vægtttab og kost.
-- Smerte er svaghed der forlader kroppen --
Proteinpulver kreatin weight gainer
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

Logbog: Ingen logbog

blomdk skrev:
GoingBiG skrev:Først skal du nok gøre op med dig selv om du egentlig behøver alle de produkter.

Dit mål er at tabe dig, blive større og blvie stærke.

Det er selvfølgelig også rigtig gode mål, desværre ligger landet sådan man ikke både kan puste og have mel i munden.

Derfor bliver du nød til at beslutte hvilken række følge du vil gøre tingene i.

Når du har fundet ud af det kan du så igen beslutte hvilke produkter du egentlig har brug for.

jeg tror lidt folk har misforstået det jeg skrev.. det der er ikke nødvendigvis den måde jeg vil køre det på.. altså det hele på en gang..

jeg vil bare gerne vide, hvilke af det ting som er gode og som i vil anbefale.. så kan jeg nemlig bagefter finde ud af hvad og hvilken rækkefølge jeg vil ta det (:

Du er uhyggeligt begejstret for Phd. Nutrition, men er det ikke bare et mærke?

Nitrix er et BSN produkt såvidt jeg husker, og ikke et produkt man bør købe med mindre man har utrolig mange penge.

Kre-alkalyn er såmænd fint nok. Nogle folk oplever bedre fremgang med de nye kreatin-typer, om det er oppe i hovedet det foregår eller om det rent faktisk er produktet som gør en forskel er jo så ikke til at sige.

Muscletech hydroxycut, er også et dyrt produkt, hvor du sikkert vil kunne finde et billigere alternativ.
Brugeravatar

Geografisk sted: Esbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 190.00

Du kan ikke købe dig til større muskler og større styrke. I langt de flestes tilfælde er deres manglende fremgang en blanding af 3 træning.

1. De spiser for lidt. Og her hjælper alverdens dyre kosttilskud ikke. Der skal simpelthen en masse kalorier indenborde, hvis man vil være stor og stærk.

2. De træner forkert, og fokuserer på de forkerte øvelser. Hvis man vil være stor og stærk, så bør man køre relativt minimalistike programmer som fokuserer på HÅRD og TUNG træning på basisøvelserne. Gør man det i en årrække, så bliver man med sikkerhed mere massiv og langt stærkere.

3. Det sidste point er faktisk det vigtigste. Det omhandler mentalitet. Mange har simpelthen den forkerte mentalitet. Det har ikke fattet hvad hård træning går ud på, og de vil hellere købe sig til store og stærke muskler, end arbejde sig til dem.
Månedens skribent: Oktober 2007
Redaktør

Reputation point: 173

Styrkeliste
- Bænkpres: 206.00
- Squat: 250.00
- Dødløft: 272.00

blomdk skrev:Hvorfor er det ikke bare at i siger hvad i syndes som er godt? istedet for at sige alt muligt med at jeg bare skal spise mere og det..

SIG dog hvilke protein-pulvere der er godt at tag

SIG dog hvilke kreatiner som gode

SIG dog hvilke slanke-produkter som virker

spurgte efter jeres meninger, og det er det hele :D

Lad lige være med at stille samme spørgsmål i flere forskellige tråde.
-- Smerte er svaghed der forlader kroppen --
Proteinpulver kreatin weight gainer
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

blomdk nu har du skrevet præcis det samme spørgsmål inde på bodyhouse, og du fik præcis samme svar. Mon ikke du skal have styr på kosten inden du begynder at spørge i flere forums.

Det lyder ikke som om du har særlig meget styr på den kost, især ikke efter den "gode" kostplan som du viste.

Umiddelbart findes der ikke lovlige stoffer som gør at du stiger i styrke og taber fedtprocent samtidig. kosten er altså meget vigtig. besøg evt en diætist, det giver RIGTIG godt!
Brugeravatar

blomdk skrev:
tcj skrev:blomdk nu har du skrevet præcis det samme spørgsmål inde på bodyhouse, og du fik præcis samme svar. Mon ikke du skal have styr på kosten inden du begynder at spørge i flere forums.

Det lyder ikke som om du har særlig meget styr på den kost, især ikke efter den "gode" kostplan som du viste.

Umiddelbart findes der ikke lovlige stoffer som gør at du stiger i styrke og taber fedtprocent samtidig. kosten er altså meget vigtig. besøg evt en diætist, det giver RIGTIG godt!

ja tak er jeg os kommet frem til nu.. men jeg spurgte jo os bare efter det..

og det var det eneste jeg spurgte efter, men folk skal jo åbenbart spørge om en masse andet frem for at svare på ens spørgsmål

Det er jo klart, da der er en sammenhæng :wink:

Fitness World Brøndby
Fresh Fitness Rødovre

Styrkeliste