Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

blomdk skrev:Matt skrev:Du må først gøre op med dig selv om du ønsker at øge din muskelmasse eller om du ønsker at smide det ekstra fedt. Det er umuligt at gøre begge dele samtidigt.
Hm.. hehe, ja det jo så lige det..
Jeg vil gerne tabe mig og sammentidig blive større.. om ikke andet så beholde den mængde muskelmasse jeg har nu

blomdk skrev:min kostplan er egentlig meget "normal" hvis man kan sige det sårn. Jeg får mine daglige vitaminer, og jeg går aldrig sulten og spiser meget sjældent slik og chips..
Jeg får dog en øl en gang i mellem, men drikker mig aldrig fuld.
og jeg tar ikk på i fedt, men derimod bliver jeg mere og mere markeret.. men det tar bare for lang tid.. derfor vil jeg gerne ha noget at supplere min diæt med

blomdk skrev:jaah har jeg godt nok prøvet det preparat der.. syndes ikk det virkede.. tænkte på noget lidt kraftiger.. såsom koffein piller? som de sælger på fitnation

blomdk skrev:GoingBiG skrev:Først skal du nok gøre op med dig selv om du egentlig behøver alle de produkter.
Dit mål er at tabe dig, blive større og blvie stærke.
Det er selvfølgelig også rigtig gode mål, desværre ligger landet sådan man ikke både kan puste og have mel i munden.
Derfor bliver du nød til at beslutte hvilken række følge du vil gøre tingene i.
Når du har fundet ud af det kan du så igen beslutte hvilke produkter du egentlig har brug for.
jeg tror lidt folk har misforstået det jeg skrev.. det der er ikke nødvendigvis den måde jeg vil køre det på.. altså det hele på en gang..
jeg vil bare gerne vide, hvilke af det ting som er gode og som i vil anbefale.. så kan jeg nemlig bagefter finde ud af hvad og hvilken rækkefølge jeg vil ta det (:

blomdk skrev:Hvorfor er det ikke bare at i siger hvad i syndes som er godt? istedet for at sige alt muligt med at jeg bare skal spise mere og det..
SIG dog hvilke protein-pulvere der er godt at tag
SIG dog hvilke kreatiner som gode
SIG dog hvilke slanke-produkter som virker
spurgte efter jeres meninger, og det er det hele

blomdk skrev:tcj skrev:blomdk nu har du skrevet præcis det samme spørgsmål inde på bodyhouse, og du fik præcis samme svar. Mon ikke du skal have styr på kosten inden du begynder at spørge i flere forums.
Det lyder ikke som om du har særlig meget styr på den kost, især ikke efter den "gode" kostplan som du viste.
Umiddelbart findes der ikke lovlige stoffer som gør at du stiger i styrke og taber fedtprocent samtidig. kosten er altså meget vigtig. besøg evt en diætist, det giver RIGTIG godt!
ja tak er jeg os kommet frem til nu.. men jeg spurgte jo os bare efter det..
og det var det eneste jeg spurgte efter, men folk skal jo åbenbart spørge om en masse andet frem for at svare på ens spørgsmål

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 70 gæster