Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Sagat skrev:Umiddelbart syns jeg sku det 2-split du har fået bikset sammen, ser rigtig fornuftigt ud... =D>
Ved ikk hvor vild du er med close grib benchpres.. Ellers ku du prøve Lockouts.. En virkelig fed øvelse... Egentlig er det bare bænkpres med fx en 8" (20cm) klods, så du kører til 20cm fra brystet og så op igen.. Har lavet den et par gange, og den tæsker bare triceps for hårdt....![]()
Men det er jo op til dig.. Men ellers ser det rigtig fornuftig ud...

hehe... ja du er rigtig dygtig LarsenHr Larsen skrev:Sagat skrev:Umiddelbart syns jeg sku det 2-split du har fået bikset sammen, ser rigtig fornuftigt ud... =D>
Ved ikk hvor vild du er med close grib benchpres.. Ellers ku du prøve Lockouts.. En virkelig fed øvelse... Egentlig er det bare bænkpres med fx en 8" (20cm) klods, så du kører til 20cm fra brystet og så op igen.. Har lavet den et par gange, og den tæsker bare triceps for hårdt....![]()
Men det er jo op til dig.. Men ellers ser det rigtig fornuftig ud...
Kanon - men det kommer egentlig ikke som nogen overraskelse, da jeg jo er meget dygtig.![]()
![]()
Jeg har aldrig prøvet closegrip benchpress og heller ikke lockouts.
Men jeg kan jo se hvilken jeg synes bedst om, når jeg engang kommer igang.![]()
Det bliver dog desværre til det store for tiden, da jeg ligger syg. Alt det normale ved denne årstid - ondt i halsen, hoste, svimmelhed og snude.

Sagat skrev:hehe... ja du er rigtig dygtig Larsen Blink
Jeg tror du vil bliv glad for lockouts.. er jeg hvert fald.... Ond
Go bedring til dig.. Blink
TheCzech skrev:Et par enkelte ting jeg ville ændre, hvis det var mit program:
1) Rear delt row ville jeg lave på træk-dagen, da bagskulderen også aktiveres en del ved Rows.
2) Kickback ville jeg helt bestemt skifte ud med en anden triceps øvelse. Frankspres formentligt.
3) Og så ville jeg helt sikkert tage noget mere bentræning med.

HenrikP skrev:Hmm har du overvejet dips til triceps ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster