Ja, som topic lyder, så starter jeg fra i morgen på nyt arbejde

Jeg får travlt, og skal nogle gange arbejde til spisetid. Jeg skal smide noget fedt til sommer, så jeg kan få den six-pack frem igen, men alligevel vil jeg stadig gerne træne med vægte, så jeg kan beholde min muskelmasse.
Jeg har følgende plan:
Løbetræning i det fri: 3-4 x om ugen
Træning med vægte i center: 2-3 x om ugen mest reslistisk bliver nok 2 gange om ugen
Løbetræningen har jeg styr på. Jeg vil veksle mellem 5-7 km. rute med indlagt interval (løb/spurt).
Træning med vægte er jeg dog lidt mere i tvivl om, hvad der vil være mest effektivt for mig.
Jeg afsluttede til jul mit sidste HST forløb, og har nu haft 2 ugers pause henover julen.
2. spørgsmål.
A) Hvordan ville I starte op efter 2 ugers pause? Fuld knald på træningen og max løft med det samme, eller langsomt træne mig op igen til den styrke jeg sluttede på lige før julen.
B) Hvilket program bør jeg vælge, og hvordan bør jeg træne, for at få mest ud af (realistisk set) 2 træningsdage om ugen.
- Jeg har selv tænkt på et Fullbody-program med max 3 sæt x 6 reps i hver øvelse med tunge løft, for virkelig at få noget ud af de to gange jeg kommer afsted om ugen.
evt. dette program i Fullbody versionen:
artikler/traeningsprogrammer/muskelmasse-vs.html
Jeg vejer pt. 74 kg. med en fedtprocent på ca. 15~ og er 23 år gammel.
Håber på noget nice respons

Edit: stavefejl