Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Der er nu kommet tal på, hvor mange mennesker der årligt dør af druk verdens over. 2,5 millioner mister hvert år livet på grund af virkningerne fra et for stort alkoholforbrug. Dette gør alkohol til verdens største dræber i stedet for aids. Det viser en rapport fra FN's verdenssundhedsorganisation, WHO.
)
](./images/smilies/wallbash.gif)

Simon5700 skrev:Man skal bare holde sig fra det. Det samme gælder NO-eploade samme stof der er i dem. Vildt det sker efter et par gutter og jeg havde en diskussion omkring dette i går.
Vil da lige påminde min kammerat som lige har fået en bøtte hjem om det er skide farligt at tage

Simon5700 skrev:Man skal bare holde sig fra det. Det samme gælder NO-eploade samme stof der er i dem. Vildt det sker efter et par gutter og jeg havde en diskussion omkring dette i går.
Vil da lige påminde min kammerat som lige har fået en bøtte hjem om det er skide farligt at tage

Hanzi skrev:Simon5700 skrev:Man skal bare holde sig fra det. Det samme gælder NO-eploade samme stof der er i dem. Vildt det sker efter et par gutter og jeg havde en diskussion omkring dette i går.
Det er jo en direkte løgn?
Det skadelige stof i Jack3d er 1,3-dimethylamylamine, eller DMAA.
No explode er intet andet en beta-alanine, koffein og kreatin og så en god omgang placebo.
Jack3d og no-explode kan ikke sammenlignes.

Simon5700 skrev:Hanzi skrev:Simon5700 skrev:Man skal bare holde sig fra det. Det samme gælder NO-eploade samme stof der er i dem. Vildt det sker efter et par gutter og jeg havde en diskussion omkring dette i går.
Det er jo en direkte løgn?
Det skadelige stof i Jack3d er 1,3-dimethylamylamine, eller DMAA.
No explode er intet andet en beta-alanine, koffein og kreatin og så en god omgang placebo.
Jack3d og no-explode kan ikke sammenlignes.
Der må jeg give dig ret :-) det var mig der var forkert på den. Var bare sikker på jeg læste det her den anden dag, at der var 4 produkter der indehold DMAA og Dimethulamylamine, hvor no-explode var et af dem

Moose skrev:hvorfor nævner de ikke alle de mennesker der dør under maraton uden at havde indtaget jack3d?

Moose skrev:hvorfor nævner de ikke alle de mennesker der dør under maraton uden at havde indtaget jack3d?

DClaville skrev:!!! Pas på stop nu! med at drikke vand alle der drikker det DØR!
.
På et tidspunkt

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster