Bill Starr har en masse principper om tilgangen til træning, så man kan ikke sige der findes ÉT Bill Starr-program. Ens for alle hans principper er dog at træningen bør bygges op omkring de 3 store.
Da jeg kørte noget Bill Starr inspireret så det sådan her ud:
Mandag: Squat: 5x10
Incline bænkpres 5x5
Let dødløft 5x5 (80% af fredagens dødløft)
Onsdag: Squat 5x3
Tung bænkpres 5x5
Medium dødløft 5x5 (90% af fredags dødløft)
Fredag: Squat 5x5
Military press 5x5
Tung dødløft 5x5
Derudover kan man selv tilføje det ekstra BB-fis... Man bør i hvert fald have nogle barbell rows og chin ups/pullups også imo

.
Den stigende sætstruktur, som du skriver den: "5x20kg 5x40kg 50x60kg 5x80kg 5x100kg" behøver ikke ligepræcis se sådan ud. Der er masser andre måder at gøre det på. Det kan være med mindre spring, med 5 lige tunge sæt eller med 3 topsæt for den sags skyld. Selv gjorde jeg det, at jeg havde 5kg spring i hvert sæt. Så fredagens dødløft var:
5x100kg
5x105kg
5x110kg
5x115kg
5x120kg
Og så galdte det altså, at i mandagens dødløft var topsættet 80% af fredagens topsæt og så stadigvæk med 5kg spring imellem.
Dog tror jeg, at jeg i dag er nået frem til, at 80% og 90% var nogle lidt for tunge dage, når det kom til dødløft. Hvis jeg skulle køre det i dag ville jeg have nogle lette dødløftsingles mindst den ene dag

. Bill Starr brugte faktisk slet ikke dødløft i hans træning, men frivend som den tredje store øvelse i stedet for, og det er derfor måske også tvivlsomt om princippet på denne måde kan overføres til dødløft, men det kan i hvert fald sagtens gøres i bænkpres og squat, hvor jeg dog har brugt andre metoder med lette-medium-tunge dage.
Jeg vil bestemt anbefale dig at køre programmet. Det fungerede rigtig godt for mig. Jeg ville foretrække fullbody, men hvis du absolut vil træne 2-split kan du godt gøre det, og så overføre principper fra de tre store øvelser.
EDIT: Her er GULD-tråden om Bill Starrs:
viewtopic.php?f=1&t=21826og denne artikel beskriver en masse forskellige måder hvorpå man kan planlægge sin træning med 3 x FB ugentlig:
http://stronglifts.com/bill-starrs-stre ... big-three/