Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 933
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 930

Følg bodybuilding.dk på

nyt program

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej BB. Jeg har i en længere periode trænet layne nortons´ phat program, men vil nu gerne op at træne 6 gange om ugen. Gerne med en dag mere på overkroppen, mens jeg træner ben 2 gange om ugen.

Det primære mål er opbygning af muskelmasse, men styrken må også godt følge nogenlunde med. Har I en idé om hvilket program, jeg kunne begynde på. Må gerne ligne Laynes phat program, men med en dag mere. Eventuelle andre anbefalinger af programmer til muskelopbygning tages også gerne imod.
Sidst rettet af Larsjensen 26. maj 2015, 10:18, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Træner her: City Motion

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Her er en handy guide!

1. Tilføj endnu en overkropsdag
2. ???
3. Profit!

Reputation point: 0

ingen?
Brugeravatar

Styrkeliste

Du kan evt køre PHAT mandag-fredag, uden den hviledag du normalt har.. Og så lave en dag hvor du arbejder med lidt lettere vægte med højere volume, på dine "weak points"?

Men hvis du stadig laver progress med PHAT er der vel ingen grund til at skifte?

Ellers er der B2B-2?

Synes den er svær, 4 dage overkrop 2 dage underkrop? Er du så ikke ude i noget push/Pull/legs?

Reputation point: 60

Logbog: Vis logbog

VPN skrev:Du kan evt køre PHAT mandag-fredag, uden den hviledag du normalt har.. Og så lave en dag hvor du arbejder med lidt lettere vægte med højere volume, på dine "weak points"?

Men hvis du stadig laver progress med PHAT er der vel ingen grund til at skifte?

Ellers er der B2B-2?

Synes den er svær, 4 dage overkrop 2 dage underkrop? Er du så ikke ude i noget push/Pull/legs?

Tak for svaret! Altså jeg mente det ikke behøvede at være phat, men gerne lignende det du måske linkede B2bB-2. Mine weakpoints er arme og skuldre
Brugeravatar

Styrkeliste

Larsjensen skrev:
VPN skrev:Du kan evt køre PHAT mandag-fredag, uden den hviledag du normalt har.. Og så lave en dag hvor du arbejder med lidt lettere vægte med højere volume, på dine "weak points"?

Ellers er der B2B-2?

Tak for svaret! Altså jeg mente det ikke behøvede at være phat, men gerne lignende det du måske linkede B2bB-2. Mine weakpoints er arme og skuldre

b2b-2 er upper/lower, 6 gange om ugen..
Tvivler dog på du vil få "bedre" resultater af at køre det andet.. det er i hvertfald minimalt.. Mest det jeg tænker..
PHAT er et ret højt volume program.. Så at putte mere på det, ville gøre programmet ret så hårdt..

Kender ikke noget program der lige rammer dine behov desværre.. Evt. kontakt en personlig træner som faktisk kan finde ud af det :p

VPN skrev:
Larsjensen skrev:

Ellers er der B2B-2?

b2b-2 er upper/lower, 6 gange om ugen..
Tvivler dog på du vil få "bedre" resultater af at køre det andet.. det er i hvertfald minimalt.. Mest det jeg tænker..
PHAT er et ret højt volume program.. Så at putte mere på det, ville gøre programmet ret så hårdt..

Kender ikke noget program der lige rammer dine behov desværre.. Evt. kontakt en personlig træner som faktisk kan finde ud af det :p

Jeg tror jeg slår til med b2b-2. Det ser ret spændende ud, og har kun førhen været i gang med b2b. Jeg har førhen haft meget svært ved at få mine arme til at vokse, med kun en isolations øvelse til biceps/triceps pr. gang. Men er dette en undtagelse med dette program, når jeg rammer dem så meget i form af de tunge øvelser?
Brugeravatar

Styrkeliste

Har ikke prøvet programmet..

Har kun træner for styrke.. Dvs STRONGLIFTS og sådan noget pjat..
træner for at være allround god form..
Har ikke træner særlig meget arme det år jeg har trænet .. Men de er vokset ! Og løfter kun tungt..

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster