Bruger login







Tilbudsguide, uge 35, 2019
Hakket gris og okse!

Ugen der gik, uge 33, 2019
HST og kropshævninger!

Tilbudsguide, uge 34, 2019
Mandler og storkøb af frugt/grønt!

Ugen der gik, uge 32, 2019
Styrke i squat og Mr. Olympia 2019!


Statistik

Vi har 55808 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Rubensmine

Vores medlemmer har i alt skrevet 2031661 indlæg i 86846 emner

16 nye indlæg i dag


Online
I alt: 529
Medlemmer: 9
Skjulte: 0
Gæster: 520

Følg bodybuilding.dk på

Oliven Glutes

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Log 02-03
Vedhæftede filer
02-03.JPG
Log 02-03
Brugeravatar
 
Reputation point: 65
 
Indlæg: 863
Tilmeldt: 3. sep 2013, 21:17
Geografisk sted: Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 235.00
- Dødløft: 280.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



"Juli 2018 - 97,1kg
Quads=68,8cm
Talje= 92,8cm (!)
Hofte= 111,2cm (!!)
Bryst= 119,5cm
Arme= 43cm
Læg= 38,5cm"

Marts 09-03-19
97,0kg
Quads 69,0cm
Talje= 86,5cm
Arme= 42,7cm

Fra sidste år har jeg smidt noget fedt og masse fra taljen, det er tydeligt at se.

Brugeravatar
 
Reputation point: 65
 
Indlæg: 863
Tilmeldt: 3. sep 2013, 21:17
Geografisk sted: Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 235.00
- Dødløft: 280.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Gab, kan ikke få mig selv til at logge herinde, selv når jeg prøver
Vedhæftede filer
24-03.JPG
24-03
Brugeravatar
 
Reputation point: 65
 
Indlæg: 863
Tilmeldt: 3. sep 2013, 21:17
Geografisk sted: Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 235.00
- Dødløft: 280.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



begyndt at træne arme igen med seriøsitet sidste måned, samt fik jeg endelig købt kreatin igen. Det er slut med flade 43cm arme, and hello 45cm pumped a f guns..
bdw 97kg
Vedhæftede filer
Sick Pump.jpg
Sick pump
Brugeravatar
 
Reputation point: 65
 
Indlæg: 863
Tilmeldt: 3. sep 2013, 21:17
Geografisk sted: Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 235.00
- Dødløft: 280.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan




En frygtelig nem single på 260kg rå dødløft. Fra deficit. Uden bælte. Uden straps.
Jeg er slet ikke i tvivl om jeg kan rykke 290kg fra gulvet nu, men tager mig god tid, kroppen er presset.
Brugeravatar
 
Reputation point: 65
 
Indlæg: 863
Tilmeldt: 3. sep 2013, 21:17
Geografisk sted: Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 235.00
- Dødløft: 280.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Følger med !
... My CNS is a neural net processor; a learning computer...

Billede

...there is a time in every one’s life when you must clench your teeth together and your fate only depends on your determination.
Brugeravatar

 
Reputation point: 325
 
Indlæg: 4064
Tilmeldt: 7. jan 2010, 17:41
Geografisk sted: Aarhus
 
Træner her: Ultimate Gym
Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Aarhus Athlet Klub
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



dwellengers skrev:Følger med !


Du bliver skuffet over min frekvens herinde, så er det sagt :lol:



første squat over 80kg i nærmest et år. der er meget at hente.



fordi jeg er en troll. og fordi det forbereder til ny bænk PR.



60% af min bentræning er det her fis
Brugeravatar
 
Reputation point: 65
 
Indlæg: 863
Tilmeldt: 3. sep 2013, 21:17
Geografisk sted: Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 235.00
- Dødløft: 280.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan





Knæene er på rette spor - vil snart forsøge en AMRAP på 180kg i paused fri squat - formoder 5-6 reps, det ville være en o.k indikator for at jeg er 95% tilbage. Mener min all time PR er 180kg for 10, men det var i en tid hvor jeg udnyttede bounce..



Teknisk set PR, taget pausernes længde i betragtning, og det at jeg kørte 3 sets hvor alle var RPE 7,5. God for 170kg lige om snart.

Dødløft er på hvileblus p.t., jeg køre op til et ugentlig topset af 3 uden udstyr, på 245kg, mens jeg progrediere squats.

Jeg har haft rotatorcuff problemer de sidste 4 uger. Infraspinatus, udadrotatore, specfikt. Overtrænet og svækket. Så jeg laver en del af den slags rehab, mens jeg har cuttet barbell OHP for tiden.
Brugeravatar
 
Reputation point: 65
 
Indlæg: 863
Tilmeldt: 3. sep 2013, 21:17
Geografisk sted: Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 235.00
- Dødløft: 280.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Beingofglass skrev:
Knæene er på rette spor - vil snart forsøge en AMRAP på 180kg i paused fri squat - formoder 5-6 reps, det ville være en o.k indikator for at jeg er 95% tilbage. Mener min all time PR er 180kg for 10, men det var i en tid hvor jeg udnyttede bounce..



Teknisk set PR, taget pausernes længde i betragtning, og det at jeg kørte 3 sets hvor alle var RPE 7,5. God for 170kg lige om snart.

Dødløft er på hvileblus p.t., jeg køre op til et ugentlig topset af 3 uden udstyr, på 245kg, mens jeg progrediere squats.

Jeg har haft rotatorcuff problemer de sidste 4 uger. Infraspinatus, udadrotatore, specfikt. Overtrænet og svækket. Så jeg laver en del af den slags rehab, mens jeg har cuttet barbell OHP for tiden.


Det er altså ganske ok løft du laver på de der videoer, form, struktur osv. taget i betragtning. Men vil du have perspektiv på rotatorcuffissue herfra evaluerende? Jeg ved enddog ganske meget om dette, men gider simpelthen ikke mere misforståelser hvor folk tror el. tror de ved, at jeg ikke ved, hvad jeg tror jeg ved og dermed er en selvindbilsk lille sa!an?
Jeg vil mægtig gerne hjælpe dig på vej, både fordi du har en fed indstilling og også fordi du tidl. gav udtryk for du kunne se relevante perspektiver i hvad som herfra fabuleredes omkr., i det mindste dengang.
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 245
Tilmeldt: 14. maj 2019, 11:35
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Bilsten skrev:
Beingofglass skrev:
Knæene er på rette spor - vil snart forsøge en AMRAP på 180kg i paused fri squat - formoder 5-6 reps, det ville være en o.k indikator for at jeg er 95% tilbage. Mener min all time PR er 180kg for 10, men det var i en tid hvor jeg udnyttede bounce..



Teknisk set PR, taget pausernes længde i betragtning, og det at jeg kørte 3 sets hvor alle var RPE 7,5. God for 170kg lige om snart.

Dødløft er på hvileblus p.t., jeg køre op til et ugentlig topset af 3 uden udstyr, på 245kg, mens jeg progrediere squats.

Jeg har haft rotatorcuff problemer de sidste 4 uger. Infraspinatus, udadrotatore, specfikt. Overtrænet og svækket. Så jeg laver en del af den slags rehab, mens jeg har cuttet barbell OHP for tiden.


Det er altså ganske ok løft du laver på de der videoer, form, struktur osv. taget i betragtning. Men vil du have perspektiv på rotatorcuffissue herfra evaluerende? Jeg ved enddog ganske meget om dette, men gider simpelthen ikke mere misforståelser hvor folk tror el. tror de ved, at jeg ikke ved, hvad jeg tror jeg ved og dermed er en selvindbilsk lille sa!an?
Jeg vil mægtig gerne hjælpe dig på vej, både fordi du har en fed indstilling og også fordi du tidl. gav udtryk for du kunne se relevante perspektiver i hvad som herfra fabuleredes omkr., i det mindste dengang.


kom igen?
altså du må gerne fyre noget af, hvis du har tips.
P.t. har jeg strukket bryst og lats ud gevaldigt ved at hænge fra TRX bånd, samt mobiliseret min øvre ryg region med foam rolling. Derefter trænet udad rotation med elastik, YTW med dumbbells chest supported 45 incline, scapula retracted pullups, scap. pullups, facepulls varianter, og OHP static holds.
Også massage bold op ad væg for at aflaste trigger punkterne i lige netop infraspinatus, det fjernede de nøjagtige stråle smerter jeg led af på 3 dage.
Det går jo meget godt fremad i sig selv med dette, men har du andre bud?
Brugeravatar
 
Reputation point: 65
 
Indlæg: 863
Tilmeldt: 3. sep 2013, 21:17
Geografisk sted: Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 235.00
- Dødløft: 280.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Over de sidste 4 uger har jeg gjort mig følgende tanker og vedtag:

1: Jeg gider ikke træne for yderligere styrke/størrelse længere. Jeg har nået mit vendepunkt, hvor mere ikke gør mig mere glad.

2: Jeg vil til at fokusere på helbred, lavere fedtprocent, fitness generelt, mobilitet - og så vil jeg ned på 90kg og holde der. Kan jeg vedligeholde styrke er det fint, mister jeg 10%, så er det også fint.
Brugeravatar
 
Reputation point: 65
 
Indlæg: 863
Tilmeldt: 3. sep 2013, 21:17
Geografisk sted: Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 235.00
- Dødløft: 280.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Pps: Min youtube har jeg slettet. Helt. Det blev for meget af en tidsrøver og jeg synes jeg brugte for meget tid på at kommentere.

Så jeg er rimelig godt på vej..

Ved 95kg, ca. 17% bdf.

Billede er fra i dag, 93,5kg, 180cm høj. Seratus begynder at titte frem, der er synlig fure mellem abs og obliques, men der er mindst 2% mere til 'lean' - Jeg regner med at være 14,5-15%-ish bdf når jeg rammer 90kg, og efter carb up og creatine, vil jeg nok ramme 92,5kg ca. 13% på skalaen (pga. vand og glykogen). Det vil også fylde mig noget mere ud og give den volume i musklerne der er helt væk p.t. (cutter ret aggresivt, ca. 750-1000kcal).

Træning går fint. Holder min styrke ved lige med 2-3x sessioner af 1 sæt til RPE 9-10 (140kg x 3 bænk / Chinups +20kg for 10-11 / Pullups det samme / Dødløft op til 240kg x 3 mm..) Begyndt at sprinte lidt, og cardio er også på vej. Ingen isolerings træning ud over en masse GPP, mobility og weak spot træning (abs/psoas/rotatorcuff/ glute med etc.,)
.
Jeg får svært ved at holde de tal når jeg kommer ned omkring 90kg helt carb depleted. Det er ikke engang en måned siden jeg let klarede 147,5kg x 3 på CG bænk med 3 sek pauser, og lige nu føles 140kg x 3 som en tank, RPE 9,5. Det samme i dødløft, hvor den voldsomme tab af cm om livet gør det meget tungere end det burde være. Arme har aldrig være så flade som nu - Lige knap 42cm, lår lige knap 67,5cm, livrem synker under 85cm.

Diet består mainly af spinat, oksekød, æg, og begrænset havregryn og ris, samt vand og protein pulver (80%).
Vedhæftede filer
93,5kg.png
95kg.jpg
Brugeravatar
 
Reputation point: 65
 
Indlæg: 863
Tilmeldt: 3. sep 2013, 21:17
Geografisk sted: Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 235.00
- Dødløft: 280.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



bdw: 93kg.

Workout i går var stærk trods underskuddet.

bænk CG, 142,5kg x 3, 3 sek pauser
Chinups/pullups, 20kg x 10reps
Dødløft, konv: 245kg x 3
en håndfuld planker, og 50m sprints
Brugeravatar
 
Reputation point: 65
 
Indlæg: 863
Tilmeldt: 3. sep 2013, 21:17
Geografisk sted: Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 235.00
- Dødløft: 280.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


Foregående

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster