Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 888
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 886

Følg bodybuilding.dk på

Ondt i lænden - brug for jeres viden

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hey fellow bodybuilders!

Jeg har trænet godt og vel 2 års tid med mange pause, bla. en pause på 6 mdr grundet en skulder skade.

Jeg trænede ben og skulder for godt og vel 2 uger siden, og løftede 40kg i hver side i squat i sidste sæt, 4x 8 - da jeg kom til de to sidste reps lavede jeg desværre noget forkert, og fik mærkelig sveg i ryggen/lænden. Jeg har nu stadig, efter 2 ugers tid ondt i lænden og mit spørgsmål er så følgende til jer: Skal jeg kontakte en læge i morgen som jeg har gået og spekuleret på de sidste par dage, eller skal jeg bare holde mig HELT fra træningen indtil det IKKE gør ondt længere?

Det mærkelig er, at når jeg vågner om morgenen er det ikke så slemt, så lige så snart jeg arbejder og er oppe at træne, så er der intet kun meget lidt. Når jeg kommer hjem fra træning ca kl 18 (8-16 job og fra 16.30-18 træning) og får slappet af, så kommer smerterne.. Det er som om at når min ryg er opvarmet(bliver brugt over længere periode) kan jeg ikke mærke det, lige så snart jeg får slappet af og ikke rigtigt bevæger mig bliver det slemt.. Håber i kan hjælpe med et par gode råd til mit problem!

Mvh Mikkel

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg vil klart foreslå at kontakte en læge og eventuelt få en henvisning til en dygtig fysioterapeut.

Held og lykke :)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Randers

Træner her: Randers styrke og motionsklub (Fjeren)

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 290.00

Kostplan: Vis kostplan

Du kan sikkert skrive en mail til din læge, eller ringe. Så ved han/hun forhåbentligt, om det er nødvendigt at komme ind.
Brugeravatar

Reputation point: 200

Styrkeliste
- Squat: 190.00
- Dødløft: 200.00

Bosse101 skrev:Du kan sikkert skrive en mail til din læge, eller ringe. Så ved han/hun forhåbentligt, om det er nødvendigt at komme ind.

MIchael Hald skrev:Jeg vil klart foreslå at kontakte en læge og eventuelt få en henvisning til en dygtig fysioterapeut.

Jeg har kontaktet min læge, gjorde det her til morgen. Men skal ringe igen i morgen mellem 8 og 9 få at få en tid snarest muligt. Tak for jeres svar, god aften!

Montti skrev:
Bosse101 skrev:Du kan sikkert skrive en mail til din læge, eller ringe. Så ved han/hun forhåbentligt, om det er nødvendigt at komme ind.

MIchael Hald skrev:Jeg vil klart foreslå at kontakte en læge og eventuelt få en henvisning til en dygtig fysioterapeut.

Jeg har kontaktet min læge, gjorde det her til morgen. Men skal ringe igen i morgen mellem 8 og 9 få at få en tid snarest muligt. Tak for jeres svar, god aften!

Fornuftigt! Håber du kommer hurtigt over det :)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Randers

Træner her: Randers styrke og motionsklub (Fjeren)

Styrkeliste
- Squat: 255.00
- Dødløft: 290.00

Kostplan: Vis kostplan

MIchael Hald skrev:
Montti skrev:

Fornuftigt! Håber du kommer hurtigt over det :)

Tak, håber jeg så sandelig også. Holdte pause fra træning fra i torsdag til i dag, og har været oppe at træne bryst, biceps og mave i dag - uden de store problemer.. Kunne dog mærkes da jeg lavede leg-raise, men det er ikke så slemt her til aften som det plejer at være, så det er kun et godt tegn.

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster