Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bosse101 skrev:Du kan sikkert skrive en mail til din læge, eller ringe. Så ved han/hun forhåbentligt, om det er nødvendigt at komme ind.
MIchael Hald skrev:Jeg vil klart foreslå at kontakte en læge og eventuelt få en henvisning til en dygtig fysioterapeut.
Held og lykke

Montti skrev:Bosse101 skrev:Du kan sikkert skrive en mail til din læge, eller ringe. Så ved han/hun forhåbentligt, om det er nødvendigt at komme ind.MIchael Hald skrev:Jeg vil klart foreslå at kontakte en læge og eventuelt få en henvisning til en dygtig fysioterapeut.
Held og lykke
Jeg har kontaktet min læge, gjorde det her til morgen. Men skal ringe igen i morgen mellem 8 og 9 få at få en tid snarest muligt. Tak for jeres svar, god aften!

MIchael Hald skrev:Montti skrev:Bosse101 skrev:Du kan sikkert skrive en mail til din læge, eller ringe. Så ved han/hun forhåbentligt, om det er nødvendigt at komme ind.MIchael Hald skrev:Jeg vil klart foreslå at kontakte en læge og eventuelt få en henvisning til en dygtig fysioterapeut.
Held og lykke
Jeg har kontaktet min læge, gjorde det her til morgen. Men skal ringe igen i morgen mellem 8 og 9 få at få en tid snarest muligt. Tak for jeres svar, god aften!
Fornuftigt! Håber du kommer hurtigt over det

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster