Jeg har trænet godt 1 år nu omk. 4-5 gange om ugen. Jeg kan godt mærke at det min krop er blevet fastere, men langt fra hvad jeg øsnkede. Planen var at jeg i løbet af foråret skulle have tabt mig og dermed en mere markeret mave, men dette skete ikke. I løbet af sommeren forsøgte jeg med 5:2 kuren som faktisk fungerede rigtig godt for mig - det skal lige siges at jeg er 170 høj og normal vægtig.
Jeg søger derfor nu lidt råd om hvad min fremtidige plan skal være? vil vil gerne opbygge muskler, og ja her anbefales det at være i kalorieoverskud - men jeg skal rejse til februar og øsnker ikke at være for fluffy, vil istedet gerne have en mere markeret mave og tabe mig lidt.
Jeg havde selv tænkt at jeg kunne spise efter mit ligevægtstal, og samtidig faste 1-2 gange ugentligt efter principperne i 5:2? Ville dette være en optimal måde at både opbygge muskler, samtidig med at jeg taber mig?
Det skal lige siges at jeg synes mine resultater af træning har været meget små det sidste halve år, ved ikke om det kan være grundet et kalorieunderskud?
Håber virkelig på jeres hjælp