Hej,
Jeg har et hul i kalenderen, og har besluttet for at fylde rigtig meget fitness ind. Jeg har 4 mdr på skolebænken, før jeg skal tilbage på min arbejdsplads. I disse fire mdr. kunne jeg godt tænke, at udfordre mig selv og give den rigtig skalle i centeret. Hvis dette bliver et stort hit for mig, vil jeg dog forsøtte i samme strøm efterfølgende de 4mdr. Så godt som det muligt med mit job. Jeg har ikke erfaring i et fitness center før. Jeg har dog dyrket ret meget badminton i flere år, da jeg stoppede grundet uddannelse, trænede jeg 8-12t ugeligt. Mit arbejde er ikke stille sidende. Jeg går ret meget, jeg har middel tunge og svære løft - generalt en arbejdsdag med bevægelse i kroppen hele tiden. Nogle dage går jeg 8km, nogle dage 23km. Jeg er ret svængende i min kropsvægt - morgenvægt. Her er det ikke "unormalt" jeg svinger 5-6kg over en lille uge.
Mit mål med disse i første omgang 4mdr træning, er at blive så "stor" som muligt. Ser gerne nogle ekstra kg på kroppen, som forhåbenligt kunne være overvejende muskler. Komme i god løbe/cyckle form, gerneralt bedre kondition. Har aldrig kunne løbe en 1km uden at være ved at dø, forpustet udmattelse - men 2t intenst badminton, hvor man er ved at brække sig, er bare sjovt og ikke et problem. Vil gerne komme lidt mere i løbe form. Jeg forventer træning hverdag, eller max en hvile dag.
20år.
175cm høj.
omkring 67kg.
Jeg har tænkt mig medlemskab i Fitness Wolrd. De har centre i landet, der hvor jeg kommer til at opholde mig skiftende. Jeg tænker at gøre brug af deres holdtræning, for at komme ordentlig igang, og ikke stå selv i centeret være usikker på maskinerne, og spilde tiden. De har dog ikke hold hverdag, som rigtig fanger min interresse - og skal vel for pokker, også kunne træne på egen hånd i centeret. De hold jeg tænker jeg vil deltage på er hovedsageligt styrke - men vil også prøve spinning's hold.
I bund og grund søger jeg bare tricks og gode råd i denne post -og gerne mange. Hvad kan jeg gøre for at optimere det for mig selv, hvordan tror I jeg opnår de bedste resultater på denne begrænsede periode af 4mdr, som jeg giver det i første omgang.
Hvis I mangler noget information, for at komme med et godt svar, så spørg.