Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 969
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 966

Følg bodybuilding.dk på

Opstart til fitness

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej,

Jeg har et hul i kalenderen, og har besluttet for at fylde rigtig meget fitness ind. Jeg har 4 mdr på skolebænken, før jeg skal tilbage på min arbejdsplads. I disse fire mdr. kunne jeg godt tænke, at udfordre mig selv og give den rigtig skalle i centeret. Hvis dette bliver et stort hit for mig, vil jeg dog forsøtte i samme strøm efterfølgende de 4mdr. Så godt som det muligt med mit job. Jeg har ikke erfaring i et fitness center før. Jeg har dog dyrket ret meget badminton i flere år, da jeg stoppede grundet uddannelse, trænede jeg 8-12t ugeligt. Mit arbejde er ikke stille sidende. Jeg går ret meget, jeg har middel tunge og svære løft - generalt en arbejdsdag med bevægelse i kroppen hele tiden. Nogle dage går jeg 8km, nogle dage 23km. Jeg er ret svængende i min kropsvægt - morgenvægt. Her er det ikke "unormalt" jeg svinger 5-6kg over en lille uge.
Mit mål med disse i første omgang 4mdr træning, er at blive så "stor" som muligt. Ser gerne nogle ekstra kg på kroppen, som forhåbenligt kunne være overvejende muskler. Komme i god løbe/cyckle form, gerneralt bedre kondition. Har aldrig kunne løbe en 1km uden at være ved at dø, forpustet udmattelse - men 2t intenst badminton, hvor man er ved at brække sig, er bare sjovt og ikke et problem. Vil gerne komme lidt mere i løbe form. Jeg forventer træning hverdag, eller max en hvile dag.

20år.
175cm høj.
omkring 67kg.

Jeg har tænkt mig medlemskab i Fitness Wolrd. De har centre i landet, der hvor jeg kommer til at opholde mig skiftende. Jeg tænker at gøre brug af deres holdtræning, for at komme ordentlig igang, og ikke stå selv i centeret være usikker på maskinerne, og spilde tiden. De har dog ikke hold hverdag, som rigtig fanger min interresse - og skal vel for pokker, også kunne træne på egen hånd i centeret. De hold jeg tænker jeg vil deltage på er hovedsageligt styrke - men vil også prøve spinning's hold.

I bund og grund søger jeg bare tricks og gode råd i denne post -og gerne mange. Hvad kan jeg gøre for at optimere det for mig selv, hvordan tror I jeg opnår de bedste resultater på denne begrænsede periode af 4mdr, som jeg giver det i første omgang.

Hvis I mangler noget information, for at komme med et godt svar, så spørg.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Læs det her:
http://www.bodybuilding.dk/newbies-helpfile-edit-2-t39845.html

Der finder du vidst alt du har brug for

Reputation point: 0

Geografisk sted: Esbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00