Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Scarea skrev:Hej allesammen, jeg er ny herinde.
Som set i det overstående emne, vil jeg gerne opbygge mig selv og blive lidt større, samt blive markeret da dette er mit mål. Jeg har kigget forskellige steder og hvordan skal jeg få sammensat i kostplan da jeg har nogle problemer med det, samt et utrolig godt træningsprogram som bare sparker i gennem.
Hvis der er nogle kloger hoveder herinde som gerne vil hjælpe en 17 årig i gang med et program som sparker røvt, samt en kostplan, kosttilskud m.m så ville jeg være dybt taknemmelig! Jeg vil gerne gøre store fremskridt og tage min træning seriøs.
Som sagt er mit mål at blive utrolig markeret, samt blive lidt større.

Scarea skrev:Tak for svarende.
Så man kan ikke bruge et decideret fast træningsprogram til at blive lidt større og markeret? Hvilket jo er mit mål, eller skal man i gennem forbyggelse og alt det halløjsa først (o:?
Min kropsbygning er fin i forvejen, da jeg ikke er "helt lille og spinkel som en pind".
Angående kostplan, hvordan får jeg bygget sådan en da kosten jo er utrolig vigtig for træningen?
Skal lige siges jeg er nybegynder, jeg har træning hist og pist med vennerne.. Men intet seriøst endnu, hvilket jo er mit mål.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster