Jeg skal gerne tabe mig lidt mere end jeg allerede har, men er lidt i tvivl om jeg spiser for mange kulhydrater, for lidt fedt osv. Lige pt vejer jeg 112 kg er 185 høj, træner gerne en 3 gange i ugen og er begyndt at gå lidt ekstra op i kosten. Jeg spiser 1600-1900 kalorier om dagen, ofte fordelt i cirka 205g kulhydrater, 44g fedt og 134g protein. Det eneste supplement jeg tager er proteinpulver, oftest kun efter træning. Spiser altid havregryn til morgenmad, og rugbrød eller nogle grøntsager, brune ris og kylling til frokost. Aftensmad kan godt variere lidt eftersom jeg stadig bor hjemme, men hvis det er flødegryde der bliver serveret plejer jeg gerne bare at spise lidt kylling grøntsager og brune ris igen. Spiser også gerne en klap sammen rugbrød om aftenen da jeg ofte går lidt sent i seng 
Har prøvet at kigge lidt på google, men syntes svarende var lidt forvirrende, da man ofte får forskellige ting at vide.
Det jeg fisker lidt efter, er om det ville være en god ide at skære ned/op på nogle af mine macros, muligvis supplere med nogle supplementer/andet spise, for at gøre det hele lidt sundere/bedre.
På forhånd mange tak.

Men tror jeg vil oppe kalorieindtaget på de "fattige" dage i så fald
). Du bør nok skære ned. Årsagen hertil ligger i, at kulhydrater ikke mætter ligesom protein og fedt, og ligeledes påvirker disse blodsukkeret. Hertil kommer du til at spise mere end nødvendig. Det lyder jo som om du spiser forholdsvis sundt, men jeg vil nok "cutte" de brune ris fra til tider, da disse indeholder mange kulhydrater - og ikke mætter spor ift. kcal-indhold.
Tror jeg vil prøve at skære lidt ned for kulhydraterne og se hvordan det virker