Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 699
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 696

Følg bodybuilding.dk på

Øvelser der kan gøres derhjemme eller i naturen

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Så er ny her, så starter lige med at sige hej :)

Mit spørgsmål er hvilke øvelser kan jeg der hjemme eller ude i naturen som kan hjælpe mig med min styrke?

Jeg laver armbøjninger, mavebøjninger og det jeg tror hedder rygbøjninger (kan også være jeg er fuldstændig galt på den), før morgenmad hver dag (som er en portion havregryn med mælk på). Når jeg så kommer hjem går jeg en 1,5-2 timers tur ude i naturen.

Jeg er endnu ikke på kostplan men er mere på "sund fornuft plan" (ikke snacke, kun spise ved måltider og en håndfuld slik om fredagen).

Det skal siges at jeg prøver ikke at komme til at ligne en konkurence body builder, dem hvor alt er mega oversize, jeg vil bare godt forøge min styrke, størrelsen på min biceps er jeg lidt ligeglade med så længe man kan se at jeg træner. Mere Hafþór Björnsson end Arnold, men regner selvfølgelig ikke at komme til at ligne ham når jeg ikke træner i et center eller har en decideret kostplan.

Jeg regner ikke med at se resultater med det samme, vil bare godt kunne se måned for måned at min styrke bliver forøget.
Har også skåret 600+ kalorier ud af min kost (usunde ting som musli og yoghurt med chokolade), så skulle blive lidt nemmere at løfte mig selv :) (har også tabt mig 1 kilo på en uge).

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Reputation point: 10

Logbog: Vis logbog

Jeg takker :)

Reputation point: 0

Reputation point: 90

cummerou1 skrev:Det skal siges at jeg prøver ikke at komme til at ligne en konkurence body builder, dem hvor alt er mega oversize

Træn alt du vil. Med mindre du tager flere hormoner end man fodre derbyheste med er der ingen fare for at du bliver så stor.

... jeg vil bare godt forøge min styrke, størrelsen på min biceps er jeg lidt ligeglade med så længe man kan se at jeg træner.

Det mål skal du nok nå :) Nøglen er vedholdenhed.

Mere Hafþór Björnsson end Arnold, men regner selvfølgelig ikke at komme til at ligne ham når jeg ikke træner i et center eller har en decideret kostplan.

Du bliver ikke blandt verdens stærkeste mænd uden "lidt" hjælp. Han er i min optik ikke et godt forbillede (gælder begge). De er dog begge fasinerende.
Brugeravatar

Reputation point: 85

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster