Mit spørgsmål er hvilke øvelser kan jeg der hjemme eller ude i naturen som kan hjælpe mig med min styrke?
Jeg laver armbøjninger, mavebøjninger og det jeg tror hedder rygbøjninger (kan også være jeg er fuldstændig galt på den), før morgenmad hver dag (som er en portion havregryn med mælk på). Når jeg så kommer hjem går jeg en 1,5-2 timers tur ude i naturen.
Jeg er endnu ikke på kostplan men er mere på "sund fornuft plan" (ikke snacke, kun spise ved måltider og en håndfuld slik om fredagen).
Det skal siges at jeg prøver ikke at komme til at ligne en konkurence body builder, dem hvor alt er mega oversize, jeg vil bare godt forøge min styrke, størrelsen på min biceps er jeg lidt ligeglade med så længe man kan se at jeg træner. Mere Hafþór Björnsson end Arnold, men regner selvfølgelig ikke at komme til at ligne ham når jeg ikke træner i et center eller har en decideret kostplan.
Jeg regner ikke med at se resultater med det samme, vil bare godt kunne se måned for måned at min styrke bliver forøget.
Har også skåret 600+ kalorier ud af min kost (usunde ting som musli og yoghurt med chokolade), så skulle blive lidt nemmere at løfte mig selv
(har også tabt mig 1 kilo på en uge).