Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Maggie skrev:megarexia

Omerta skrev:Super, tak for hjælpen. Nu har jeg så fundet en bog, som hedder "The Adonis Complex" (adonis syndrome er åbenbart den engelske faglige term), som er 300 sider lang og på engelsk, så nu har jeg rigeligt at gå i gang med. Tak for hjælpen, never the less (:

Mussetrussen skrev:Omerta skrev:Super, tak for hjælpen. Nu har jeg så fundet en bog, som hedder "The Adonis Complex" (adonis syndrome er åbenbart den engelske faglige term), som er 300 sider lang og på engelsk, så nu har jeg rigeligt at gå i gang med. Tak for hjælpen, never the less (:
Generelt er det en god ide også at søge andre steder end bare på en alm google søgning, hvis man vil finde info om relevant materiale. Googlebooks giver et godt overblik over bøger om bestemte emner, ligesom bibliotek.dk som regel kan bruges til at finde relevant litteratur, både bøger og artikler.

Omerta skrev:Jeg er ved at finde noget information om emnet megareksi, og udlandet er jo altid foran Danmark, så hvad ville den engelske term for megareksi være?

Chelseacfc skrev:Omerta skrev:Jeg er ved at finde noget information om emnet megareksi, og udlandet er jo altid foran Danmark, så hvad ville den engelske term for megareksi være?
Du ligner ikke en som har det, så bare rolig! hehe- ej bare for sjov mate

Xiva skrev:Chelseacfc skrev:Omerta skrev:Jeg er ved at finde noget information om emnet megareksi, og udlandet er jo altid foran Danmark, så hvad ville den engelske term for megareksi være?
Du ligner ikke en som har det, så bare rolig! hehe- ej bare for sjov mate :)
For at være ærlig, så tror jeg sq ikke han vil undersøge om han lider af det. Men muligvis skrive en opgave om det, eller bare for få en større viden.

Chelseacfc skrev:Omerta skrev:Jeg er ved at finde noget information om emnet megareksi, og udlandet er jo altid foran Danmark, så hvad ville den engelske term for megareksi være?
Du ligner ikke en som har det, så bare rolig! hehe- ej bare for sjov mate

Chelseacfc skrev:Xiva skrev:Chelseacfc skrev:Omerta skrev:Jeg er ved at finde noget information om emnet megareksi, og udlandet er jo altid foran Danmark, så hvad ville den engelske term for megareksi være?
For at være ærlig, så tror jeg sq ikke han vil undersøge om han lider af det. Men muligvis skrive en opgave om det, eller bare for få en større viden.
Jeg skrev også det var for sjov ik?! Men så fik du da en post til =D>
)

Xiva skrev:Chelseacfc skrev:Xiva skrev:Chelseacfc skrev:Omerta skrev:Jeg er ved at finde noget information om emnet megareksi, og udlandet er jo altid foran Danmark, så hvad ville den engelske term for megareksi være?
Jeg skrev også det var for sjov ik?! Men så fik du da en post til =D>
Og det tror du betyder noget for mig? Der har kun været en gang hvor jeg skrev kun for at få et ekstra indlæg og det var engang da SørenDP, Weiredmoose og undertegnede hyggede os i en skraldespands post(Den kom faktisk med i UDG
![]()
![]()
)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster