Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1417
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1414

Følg bodybuilding.dk på

Overspisning (bringe eating disorder)

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Jeg er ret sikker på at jeg har det, og det er blevet værre med tiden. 1-3 gange om dagen har jeg en ustoppelig trang til at spise en hel masse. Jeg kaster ikke op bagefter, for det kan jeg simpelthen ikke finde ud af. Hvis jeg kunne, så havde jeg gjort det. Men har spist så meget at jeg får ondt i maven og mange sure opstød. Bagefter har jeg det ad helvede til med mig selv. Det har stået på i omkring et år og jeg har taget meget på. Jeg har på egen hånd prøvet at komme ud af det, men fejlet gang på gang.
Jeg vil havde noget professionel hjælp der kan gøre mine spisevaner normale igen. Jeg er ikke til psykologsamtaler, hvor jeg skal sidde og snakke om mig selv i en uendelighed. Det har jeg prøvet og det hjalp mig ikke. Da min hukommelse er meget dårlig har jeg svært ved at huske mange ting og derfor svært ved at fortælle.
Så hvad er den mest effektive behandlingsform i mit tilfælde?
Hypnose? NLP? Tankefeltsterapi?

Reputation point: 25

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

I må gerne smide mig en pb.

Reputation point: 25

Logbog: Ingen logbog

Hvad spiser du til dagligt?... Hvis du har problemer med ustyrlig sult, vil jeg foreslå at starte CKD.. Cyclical Ketogenic Diet..5 dage om ugen (hverdagene) spiser du udelukkende protein og fedt. Dvs. Æg og bacon, olier, nødder, kød osv. Din krop vil komme i en tilstand som hedder Ketosis. For nogle mennesker inklusiv mig selv, appetit dæmpende...Når du har gjort dette i 5 dage, har du 2 Carb up dage, hvor du kun indtager 50-70 gram fedt afhængig af dit behov. Protein holder du stadig højt. Men nu indtager du så 200-400g kulhydrater de 2 dage alt efter hvad dit kcal mål tillader. :)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Logbog: Vis logbog

HolgerDanske1995 skrev:Hvad spiser du til dagligt?... Hvis du har problemer med ustyrlig sult, vil jeg foreslå at starte CKD.. Cyclical Ketogenic Diet..5 dage om ugen (hverdagene) spiser du udelukkende protein og fedt. Dvs. Æg og bacon, olier, nødder, kød osv. Din krop vil komme i en tilstand som hedder Ketosis. For nogle mennesker inklusiv mig selv, appetit dæmpende...Når du har gjort dette i 5 dage, har du 2 Carb up dage, hvor du kun indtager 50-70 gram fedt afhængig af dit behov. Protein holder du stadig højt. Men nu indtager du så 200-400g kulhydrater de 2 dage alt efter hvad dit kcal mål tillader. :)

Det lyder som en god ide, den har jeg selv været glad for

Reputation point: 60

Styrkeliste
- Bænkpres: 67.50
- Squat: 80.00
- Dødløft: 110.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster