Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

dirtypete skrev:Sen træning i dag, der var ikke mange mennesker i SPH gym.
Pull ups
6xBW
6xBW
5xBW
5xBW
Seated cable rows
6x77 kg
6x77 kg
6x77 kg
6x77 kg
Dumbbell Rows
10x35 kg
10x35 kg
10x40 kg
10x40 kg
Barbell curls
10x30 kg
10x30 kg
10x30 kg
9x30 kg (fail på sidste)
Jeg er ikke helt sikker på vægten af denne barbell, da det ikke er angivet, og den er lidt kortere end dem på 20 kg. Jeg har skrevet den på som 10 kg, men jeg tror det er tættere på 15.. måske. Eller også var jeg bare træt.
Hammer curls
10x12½ kg
10x12½ kg
10x12½ kg
10x12½ kg

Jeg træner i øjeblikket i SPH Gym i Aalborg, hvor der er en fantastisk atmosfære og nogle fede mennesker.

hr_bjoern skrev:Jeg træner i øjeblikket i SPH Gym i Aalborg, hvor der er en fantastisk atmosfære og nogle fede mennesker.
Jeg føler mig truffet.

dirtypete skrev:hr_bjoern skrev:Jeg træner i øjeblikket i SPH Gym i Aalborg, hvor der er en fantastisk atmosfære og nogle fede mennesker.
Jeg føler mig truffet.
Jeg har jo sagt at du sagtens kunne lave lidt cardio, dit fede svin.

hr_bjoern skrev:dirtypete skrev:hr_bjoern skrev:Jeg træner i øjeblikket i SPH Gym i Aalborg, hvor der er en fantastisk atmosfære og nogle fede mennesker.
Jeg føler mig truffet.

dirtypete skrev:hr_bjoern skrev:dirtypete skrev:hr_bjoern skrev:Jeg træner i øjeblikket i SPH Gym i Aalborg, hvor der er en fantastisk atmosfære og nogle fede mennesker.
Jeg føler mig truffet.
Nu siger jeg det bare som det er.
Min fætter på 7 år kan løbe fra dig på en 3 kilometer.

hr_bjoern skrev:dirtypete skrev:hr_bjoern skrev:dirtypete skrev:hr_bjoern skrev:Jeg træner i øjeblikket i SPH Gym i Aalborg, hvor der er en fantastisk atmosfære og nogle fede mennesker.
Jeg føler mig truffet.
Nu siger jeg det bare som det er.
Min fætter på 7 år kan løbe fra dig på en 3 kilometer.
Det er ingen skam. Your cousin doesn't even lift.

dirtypete skrev:
Alt i alt en lorte dag. Det startede ellers godt med de 10x70 kg i bænken, men så skal jeg da love for at det gik ned af bakke. Sidder og får en shake og noget peanutbutter på noget rugbrød af tvivlsom kvalitet..
Pis.

dirtypete skrev:Dødløft
4x110
4x120
4x130
4x130
Sumo-Deadlift
To af mine buddies som har en smule forstand på træning, har i længere tid anbefalet mig at køre sumo-dødløft, da jeg er høj og det virker og ser træls ud når jeg skal helt ned og hente den i traditionel dødløft. Teknikken er såmænd fin nok i den traditionelle, men jeg valgte at prøve sumoen som jeg brugte godt et kvarter på med singler og doubles med beskedne hundrede kilo. Det gik sådan set fint, og jeg kunne godt lide det stretch jeg fik i baglårene og ass, men jeg var hele tiden hunderæd for at ramme mine knæskaller når jeg kørte vægten ned igen. Det må jeg arbejde på.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster