Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 763
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 760

Følg bodybuilding.dk på

plateau i maveøvelse

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hey BB,

Jeg trænede i begyndelsen mave vha. decline crunches med vægte bag nakken. Da jeg kom til at skulle have 10 kg ekstra, blev det lidt for bøvlet (skiven er rimelig stor). Så skiftede til hanging leg raises/hanging knee raises. Nu er jeg så nået til et plateau som jeg har været på i rimelig lang tid (2 måneder) som hedder 3x5. Har forsøgt at ændre rep range til 2x6 og 2x8, men det har ikke rigtig hjulpet. Så har jeg prøvet at køre 2x3 og øge med en rep i hver sæt hvert træningspas, men er så endt på 2x6.

What to do?

Tænker om jeg skal forsøge at smide 1 kg vægt mellem benene og så øge så ofte jeg kan.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Forstår ikke helt, hvad dit problem er - er det for nemt, eller hvad mener du? Har ikke erfaringer med DB's mellem benene i hanging leg raises, men det kan du selvfølgelig prøve. Ellers er der utallige maveøvelser, der er hårde; evil wheel (evt. med bands), dragonflags (er du ikke stærk nok til dem, kan du starte med kun at lave dem excentrisk) osv.

Træner her: OBBC

Logbog: Vis logbog

jeg forstår det sådan, at du har svært ved at stige i reps og sæt i den pågældende øvelse.. Handler det så ikke bare om variation. Prøv noget nyt et stykke tid, og så vend tilbage til den øvelse ?

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 140.00

Logbog: Ingen logbog

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster