Jeg har trænet i et par måneder nu (med gains som jeg selv er tilfreds med:)) uden supplementer og on/off i et stykke tid inden da.
Jeg står nu i den situation at jeg skal i militæret, og da jeg som sagt er helt ny indenfor supplements verdenen har jeg en del spørgsmål omkring dette, som jeg håber i kan hjælpe mig med, da det bliver umuligt at få de nødvendige proteiner på kasernen.
Jeg har kigget lidt på Bodylab Whey 95 og Bodylab Carbs da det virker som nogle rigtig fornuftige produkter! Mine spørgsmål er så:
-Er denne kombination optimal?
-Hvordan smager det, ved blanding af de 2 produkter(med neutral smag) opløst i vand? (Hvor neutral er den egentlig?)
-Er der nogle frugter/grønt eller noget helt andet man kan blande i, uden brug af andre ting end en shaker der kan gøre det mere lækkert? (har ikke blender på kasernen
)
-Er der et bestemt forhold man skal blande de 2 produkter med vand? (ved godt at man skal tage omkring 0,8g kulhydrat og 0,3-0,4g protein pr. kg-kropsvægt)
Jeg håber ikke det er 1000. gang i får disse spørgsmål, men at i kan hjælpe mig med dem
På forhånd mange tak!

0.3gram protein er vist ikke nok mener det er omkring 2g pr. kropsvægt du skal op på..