Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1330
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1328

Følg bodybuilding.dk på

powerbuilding Rutine

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hey.. jeg ville hører i forskellige hvad i syns om dette porgram eftersom det var et program jeg fandt og syns' det så meget spændene ud.
det er baseret på Squat og dødløft for styrke og volume, ser dog at der er lidt langt mellem trænings dagene for de andre muskelgrupper, men i en helhed måske et ret efektivt program ?

Day 1. (Squat/Deadlift Day)

Deadlifts. 5 sets of 3 reps. Higher rep sets with heavy deadlifts are not recommended. The more reps you do, the worse your form becomes. Stick with 3 reps per set.
Front Squats. 3 sets of 6-8 reps.
Heavy ABs or Side Bends. 3 sets. Alternate between Ab work and side bends every 4 days. Rep range for Abs can be between 10-20, and rep range for side bends is 8-10.
Day 2. (Shoulders/Biceps)

Seated DB or Barbell Press. 4 sets x 6-8 reps. You can stick with one of these movements, or alternate between them. Make sure you are pressing with solid back support.
Upright Rows. 3 sets x 8 reps.
DB Curls, Barbell Curls, or Preacher Curls. 3 sets x 8-10. Stick with one exercise, or alternate between workouts.

Day 3. Rest Day

Day 4. (Back/Traps)

DB or BB Rows. 4 sets x 8 reps. Stick with one exercise, or alternate every workout.
Pullups, T-bars Rows, or Heavy Low Pulley Rows. 4 sets x 8 reps. Stick with one exercise, or alternate every workout.
Power Shrugs. 2 sets x 6-8 reps
Day 5. (Squat/Deadlift Day)

Squats. 4 sets x 6-8 reps
Romanian Deadlifts. 3 sets x 6-8 reps.
Heavy ABs or Side Bends. 3 sets. Alternate between Ab work and side bends every 4 days. Rep range for Abs can be between 10-20, and rep range for side bends is 8-10.
Day 6. (Chest/Triceps)

Bench Press. 4 sets x 6 reps
DB Bench or Slight Incline Barbell Bench. 3 sets x 8 reps. Stick with one exercise, or alternate every workout.
Dips, Seated Overhead Tricep Extensions (DB or BB), Skullcrushers, or Closegrip Bench Presses. 3 sets x 8 reps. Stick with one exercise, or alternate every workout.

Day 7. Rest Day

Day 8. (Shoulders/Biceps)

Seated DB or Barbell Press. 4 sets x 6-8 reps. You can stick with one of these movements, or alternate between them. Make sure you are pressing with solid back support.
Upright Rows. 3 sets x 8 reps.
DB Curls, Barbell Curls, or Preacher Curls. 3 sets x 8-10. Stick with one exercise, or alternate between workouts.
Day 9. (Squat/Deadlift Day)

Box Squats. 4 sets x 6-8 reps
Good Mornings. 3 sets x 6-8 reps
Day 10. (Back/Traps)

DB or BB Rows. 4 sets x 8 reps. Stick with one exercise, or alternate every workout.
Pullups, T-bars Rows, or Heavy Low Pulley Rows. 4 sets x 8 reps. Stick with one exercise, or alternate every workout.
Power Shrugs. 2 sets x 6-8 reps

Day 11. Rest Day

Day 12. (Chest/Triceps)

Bench Press. 4 sets x 6 reps
DB Bench or Slight Incline Barbell Bench. 3 sets x 8 reps. Stick with one exercise, or alternate every workout.
Dips, Seated Overhead Tricep Extensions (DB or BB), Skullcrushers, or Closegrip Bench Presses. 3 sets x 8 reps. Stick with one exercise, or alternate every workout.
efter som jeg lige har lavet min bruger her vil jeg vente med at udfylde de resterende ting
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Østerbro

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg synes at øvelserne er fine, men prg.'et er for infrekvent - så jeg ville plukke nogen af af øvelserne - og smide dem ind i et 2-split istedet for.
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: Frederikssund

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri