Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1484
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1482

Følg bodybuilding.dk på

Pre-workout m. kreatin

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej BB's!
Jeg er godt i gang med et cut, og prøver i forbindelse hermed diverse pre-workout medikamenter, for at ''substituere'' for de manglende kulhydrater, og samtidig generere et massivt pump under min træning.
Jeg har indtil videre kørt med Jack3d micro, og er ikke overordentligt tilfreds med produktet. Er kommet frem til, at C4 cellulor extreme og Musclepharm Asssault, er produkter, der skulle kunne give et vanvittigt pump!

Men, men, men... Kan se at begge produkter indeholder kreatin, hvilket (såvidt jeg har forstået) øger ophobningen af væske i musklerne, ensbetydende med, at man mister markering, hvilket jo absolut ikke er hensigtsmæssigt, når man - som jeg - er godt i gang med at cutte.
SÅ, hvorfor kreatin i pre-workout? Og vil det være dumt at tage under et cut?

Reputation point: 3

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg tror du bekymrer dig om de forkerte ting. Drik en kop kaffe og tilpas din kost efter hvornår du træner.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Ittams skrev:Jeg tror du bekymrer dig om de forkerte ting. Drik en kop kaffe og tilpas din kost efter hvornår du træner.

Det svarer overhovedet ikke på mit spørgsmål. Kostplanen er der styr på.

Styrkeliste

fred5238 skrev:
Ittams skrev:Jeg tror du bekymrer dig om de forkerte ting. Drik en kop kaffe og tilpas din kost efter hvornår du træner.

Nej, det kan man sagtens argumentere for.
Dog svarer jeg alligevel lidt, da jeg giver dig et svar på selve problemstillingen - nemlig, at du mangler energi til din træning. :)
Brugeravatar

Reputation point: 0

fred5238 skrev:

Pumps igennem pre-workouts er placebo i nær alle tilfælde, så hvis det er grunden til du vil købe sådan et produkt så spar pengene.

Kreatin binder væske intra-muskulært, og ikke i fedtvævet så lad dine bekymringer ligge, det er kun en fordel. 'større' væskeophobninger sker i langt de fleste tilfælde kun hvis man loader kreatin. Da kreatin er en primær ingridiens, udover koffein, til at give de lovede resultater ville det være dumt ikke at inkludere det i deres produkter.

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00

Labze skrev:
fred5238 skrev:

Pumps igennem pre-workouts er placebo i nær alle tilfælde, så hvis det er grunden til du vil købe sådan et produkt så spar pengene.

Kreatin binder væske intra-muskulært, og ikke i fedtvævet så lad dine bekymringer ligge, det er kun en fordel. 'større' væskeophobninger sker i langt de fleste tilfælde kun hvis man loader kreatin. Da kreatin er en primær ingridiens, udover koffein, til at give de lovede resultater ville det være dumt ikke at inkludere det i deres produkter.

Aha! Så skulle det ikke være noget problem - tak for det !

Styrkeliste

Ittams skrev:
fred5238 skrev:

Nej, det kan man sagtens argumentere for.
Dog svarer jeg alligevel lidt, da jeg giver dig et svar på selve problemstillingen - nemlig, at du mangler energi til din træning. :)

Point taken! Men sørger nu for at få mine carbs omkring træningen, og kaffen er mig en tro følgesvend under cut-perioderne! Det var bare liiiiiige det ekstra kick, jeg godt kunne bruge i ny og næ :)

Styrkeliste

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster