Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1006
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1004

Følg bodybuilding.dk på

Preworkout kost

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Helt ny til forummet så jeg undskylder lige for eventuelle fejl eller mangler på forhånd.

Jeg er pt. i kalorieunderskud/cut, og har svært ved hvad jeg skal spise inden min workout. Jeg træner altid om morgnen, og da jeg bulkede spiste jeg havregryn til morgenmad. Jeg synes dog det er utrolig svært at holde mit kalorietal når jeg cutter, hvis jeg spiser havregryn til morgenmad.

Gode råd til et solidt morgenmåltid inden træning der samtidig ikke optager ca. 1/3 del af mit samlede kalorie indtag som havregrynene næsten gjorde.

Jeg har i en kort periode sprunget morgenmaden over, og spist en solid frokost efter min workout, men ved at dette ikke er den bedste løsning.

Håber i kan hjælpe!
Sidst rettet af Chuckm8 26. jun 2014, 12:31, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Skyr eller græsk yoghurt med whey, mandler og blåbær kunne være en ide. Det får jeg ofte om morgenen, da jeg synes det er hurtigt, nemt og velsmagende.
Eat clen, tren hard
Brugeravatar

Reputation point: 135

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog

- Magert kød og grøntsager
- Æg(gehvider), evt. i form af en ommelet med grøntsager og kød eller som en pandekage med lidt proteinpulver, nødder, bær, havregryn etc.
- Skyr (Det fylder dog ikke så meget i maven. Man kan evt. tilføje lidt bær og nødder - og måske en smule havregryn)

Det er jo bare at eksperimentere lidt med det og få det til at passe til dit kalorieindtag.
Brugeravatar

Reputation point: 455

Logbog: Vis logbog

Byt havregryn ud med æg? :) 3-5 stk hver morgen, alt efter hvor mange kalorier, du før fik i din havregryn. Så kan du også let gøre det lidt mere spændende med at hakke noget grønt i og lave det til scramble eggs/omelet osv + lidt bacon/kød ved siden af.

Skyr/yogurt med protein pulver, nødder+bær er også en mulighed :)

For mig har det fungeret godt på cut, ikke at få carbs før senere på dagen/efter træning.
"I know you've heard it a thousand times before. But it's true - hard work pays off. If you want to be good, you have to practice, practice, practice. If you don't love something, then don't do it."

- Ray Bradbury
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Aarhus C

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 235.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Begynder forum