Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1305
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1302

Følg bodybuilding.dk på

Problemer med Iphone

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hey :)

Ville lige høre om der var nogle herinde der er super god til det med computer, som kan hjælpe mig med mit problem:

Jeg kan simpelthen ikke komme til at overføre billeder eller noget som helst fra min Iphone til min computer mere(Det skal lige siges at det har jeg godt kunne før hen).

Der kommer ikke længere nogen menu op hvor jeg kan vælge hvad jeg vil, når jeg tilslutter den. Ligeledes kan jeg heller ikke se den under ''Denne computer''. Jeg kan dog godt se den i Itunes. Jeg kan simpelthen ikke få det til at virke. Nogen der har haft samme problem, eller nogen der ved hvad man kunne gøre for at få det til at virke igen? :)

- Thomz1

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Kig en gang på dette link.

Prøv i første omgang hvad Cisco77566 (kommentar nummer 6) foreslår, da dette er den letteste løsning.

Ellers kan du prøve method 1 eller method 2 som beskrevet i artiklen. Kig også lidt i de forskellige kommentarer til artiklen, der er nogle gode foreslag afhængigt af de præcise forhold (styresystem osv.).

*Edit: Skulle måske lige nævne at jeg ikke selv har forsøgt nogle af de ting der er omtalt i linket, så afskriver mig alt ansvar :D Det lader dog til andre har fundet det brugbart.

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 140.00
- Dødløft: 195.00

Logbog: Ingen logbog

Når jeg tilslutter min iPhone til min computer uden at åbne iTunes popper den op som et alm. Eksternt drev og jeg kan derfor bare dragge og droppe billede fra den til min computer som jeg vil.

Geografisk sted: Aalborg

Logbog: Vis logbog

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster