Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1649
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1646

Følg bodybuilding.dk på

Problemer med maven!

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej bb'er!

Jeg har døjet lidt med nogle problemer den sidste uges tid.
Jeg har øget mit mad indtag da jeg er begyndt at bulke igen. Jeg har dog det problem at selvom jeg er sulten fra morgenstunden og spiser efter planen i løbet af hele dagen, så når jeg når til aftensmaden så er der bare lukket. Jeg er ikke sulten, jeg har ikke lyst til mad og føler jeg er helt fyldt op. Jeg har ingen problemer med at spise alt i løbet af dagen men til aften er det som at trykke på en knap, så er jeg ikke sulten mere. Det skal siges at min aftensmad skifter fra dag til dag.

Min mave bliver op til aften hele oppustet, og jeg ligner sku næsten en gravid. Noget siger mig det kan være mit fordøjelses system der ikke kan følge med?

Det skal siges at jeg hverken har mavesmerter eller problemer med at komme af med min afføring.

Min kostplan ligger under min profil, men har tidligere kørt samme uden nogen problemer.

Reputation point: 5

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Det er normalt. Når jeg bulker er jeg aldrig sulten, jeg kan ligefrem få madlede. Det gælder om bare at presse det ned alligevel. Man kan have rigtig meget i maven! Og ja; når du propper maven, bliver den større :)
Hvis du ligefrem kaster op, så find mere kalorietæt mad.

(Mine havregryn røg engang op lige så hurtigt de kom ned - men det var først efter flere dage, hvor jeg nærmest tvangsfodrede mig selv med dem, fordi de er så billige)
Brugeravatar

Reputation point: 200

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg har bare tidligere bulket, men aldrig oplevet dette før . VI snakker 3100 kcal, så det bør sku være begrænset hvor "mæt" man kan blive.

Jeg er sulten i løbet af dagen, bare ikke til aften..

J.M.H skrev:Jeg har bare tidligere bulket, men aldrig oplevet dette før . VI snakker 3100 kcal, så det bør sku være begrænset hvor "mæt" man kan blive.

Jeg er sulten i løbet af dagen, bare ikke til aften..

Jeg kan godt se, at din kostplan ikke er voldsomt udfordrende. Du kunne dog let skifte en del af kulhydraterne ud med fedt. Det fylder mindre.
Men som sagt er der ikke noget underligt i ikke at være sulten, når man spiser mere end kroppen skal bruge for at vedligeholde sig.
Brugeravatar

Reputation point: 200

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Nah , jeg tænker også at så længe jeg ikke har mavesmerter, så bør det være ganske normalt!

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster