Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1207
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1204

Følg bodybuilding.dk på

Problemer med programlægning

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Jeg har endelig taget mig sammen og har de sidste 2-3 uger virkelig gået til den og har trænet næsten hver dag.
Mit problem er at jeg ikke kan "finde" nok redskaber til at få tiden til at gå. Vil træne ca min 45 min da jeg altid slutter af med løb på løbebånd.
Jeg kan fx køre et fuldt program mandag hvor jeg kommer gennem de fleste maskiner og virkelig går til den. Tirsdag kommer jeg så til at bruge nogle af de samme maskiner for at have noget at lave. Hvad kan jeg gøre?? Og hvad sker der med musklerne når de får træning hver dag?? Onsdag kører jeg så ren cardio og så forfra torsdag, som mandag, fredag som tirsdag hvis I forstår. Er dog blevet så grebet af det at jeg ofte kun har én fridag i ugen.. Nogen forslag til hvad jeg gør den sidste dag??
Mange tak, Charlotte :)
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Ringsted

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg takker mange gange :) sikke en omgang. Jeg er da blevet meget klogere... Selvom jeg synes meget af det stadig er baseret på mænd. Og ja kunne godt læse at vi kvinder 99% af gangene skulle lave de samme øvelser som Jer.
Men jeg vil prøve at lave et program OG så holde en dags pause imellem - dét jeg ikke har gjort til nu. Og på disse dage bare løbe.. For det synes jeg ikke at jeg kunne læse at man ikke måtte, vel?

Men tak for svar :)
Brugeravatar

Okay jeg vil prøve at smide lidt flere oplysninger herind :)
Nu sidder jeg og ser på øvelser og det er da ikke helt let at finde de tilsvarende der er i mit center. Jeg mener, skal jo kunne skrive øvelsen i mit program. Må prøve at finde noget tilsvarende for vil stadig gerne bruge deres maskiner indtil jeg bliver mere fortrolig med vægtstænger :)

Lige en sidste ting jeg ikke synes jeg kunne læse mig frem til - skal jo bruge få maskiner og tage de dér 6-8 gentagelser x 2-3 stykker. Når man så er færdig med det, og det er man vel ret hurtig, så er det bare hjem?? Ikke mere??
Ps skal nok huske min proteindrik ;)
Brugeravatar

Charlotte69 skrev:Okay jeg vil prøve at smide lidt flere oplysninger herind :)
Nu sidder jeg og ser på øvelser og det er da ikke helt let at finde de tilsvarende der er i mit center. Jeg mener, skal jo kunne skrive øvelsen i mit program. Må prøve at finde noget tilsvarende for vil stadig gerne bruge deres maskiner indtil jeg bliver mere fortrolig med vægtstænger :)

Lige en sidste ting jeg ikke synes jeg kunne læse mig frem til - skal jo bruge få maskiner og tage de dér 6-8 gentagelser x 2-3 stykker. Når man så er færdig med det, og det er man vel ret hurtig, så er det bare hjem?? Ikke mere??
Ps skal nok huske min proteindrik ;)

Drop maskinerne og hop ud i frie vægte med det samme. Du starter bare med en lav vægt. Ingen grund til at køre maskiner først..

Hvis du kun vil lave styrketræning - så ja, så styrketræner du kun. Men der er jo ingen, der skal forhindre dig i også at lave noget konditionstræning el. lign.

Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster