Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 690
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 688

Følg bodybuilding.dk på

Professionel Hjælp.

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Jeg har haft et problem de sidste par måneder, og det begynder sgu at gøre mig bekymret.

Jeg er en stor gut. Vejer 109 kg, er 195 høj og har trænet on / off de sidste 4 - 5 år.

Min venstre arm er større end den højre, har ikke målt dem de sidste par år, men vil skyde på 37 - 40 cm. Hvis jeg sidder i t shirt, bliver jeg tit spurgt om jeg venstre håndet og det er jeg. Og nej det ikke fordi jeg spiller for meget pik... Det sære er at jeg INGEN styrke har i min venstre bicep i forhold til højre, som jo burde være omvendt. Jeg står med 12 kilo og laver DB curl, og må stoppe på 10 reps pga det vilde pump venstre har, hvorimod jeg dårligt kan mærke den højre (den mindre). Det skal lige siges jeg ALTID har trænet med MEGET strit form, men 12 kilo er jo intet, så det gør mig sgu bekymret. Hvad fanden foregår der? Kan det være noget andet i kroppen som er ude af balance? Hvis nogen af jer har erfaring på det område hører jeg gerne fra jer, hvis i kan anbefale noget terapi, eller hvem man går til for den slags.

Har det samme problem i brystet, dog tror jeg jeg kender svaret. Når jeg skal presse de sidste reps har jeg en tendens til at dreje en smule til venstre. Så nu er jeg begyndt at lave single arm, i et par øvelser.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Følgende svar er kun et gæt.

Da jeg fik en skade i venstre arm, sagde min fysioterapeut at det skyldtes at mit øverste ribben delvist lukkede af for blodet, og derved ødelagde restitutionen, på samme måde kunne man måske forestille sig at din ene arm på en eller anden måde bliver forbigået ift. nogle nutrienter. bare et gæt :)

Reputation point: 15

Jeg har ingen fys. Er det en du vil anbefale? Skal helst være en som har med atleter at gøre, som kender kroppen i forhold til træning osv.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster